olet adoptoitu olet adoptoitu
tänne sitä ruokaa >:3 tänne sitä ruokaa >:3
no nyt! no nyt!
Vieraita ja tuttuja tuoksuja Vieraita ja tuttuja tuoksuja
Vessapaperinpidike Vessapaperinpidike
On se ollu kova paikka On se ollu kova paikka
Salasuus Salasuus
Nistin patja Nistin patja
upi ja kumppanit upi ja kumppanit
Ninja :3 Ninja :3
Kissettelyä Kissettelyä
perjantain aamu hartaus perjantain aamu hartaus
Kuinka lapsia tulee, äiti? Kuinka lapsia tulee, äiti?
mikä voisi mennä väärin mikä voisi mennä väärin
Tynkkystä vihataan jopa jenkeissä Tynkkystä vihataan jopa jenkeissä
Mummo tietokone kaupassa. Mummo tietokone kaupassa.
kaikissa latureissa on tämmöinen kaikissa latureissa on tämmöinen
moi kissa :3 moi kissa :3
onko nyt tarpeeksi valoa onko nyt tarpeeksi valoa
taistelu :3 :> taistelu :3 :>
Pussitti tangon Pussitti tangon
ei mennyt suunnitelmien mukaisesti :3 ei mennyt suunnitelmien mukaisesti :3
What is love? What is love?
almut almut
 942 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.98 MB, 1 tiedosto, 07.03.2019 08:45:05
[ + 3 | ]

Onneks kerkes seisoen ajatella että eihän tän näi pitäny mennä

[25892] [142ba6a7.mp4] [0.98 MB] [323x576] [] []

20.12.2024 21:13:22
#667833 [+-] Piilota Suosittele

>>169660
kävi mielessä ettei toi välttämättä ollut ryöstö, vaan pois potkittu työntekijä joka tuli ilmoittamaan kohteliaasti kaupan pitäjälle että tää oli sit sun syy?

Jos mä ampuisin itseni, voisin hyvinkin miettiä kenen edessä tekisin sen. Ihan vaan jos joku ansaitsee olla kyrpä. Tosin oman pomoni kohdalla en, sitä en kiusais

21.12.2024 15:42:51
#668079 [+1] Piilota Suosittele

>>667833 Joo, kyllä toi aika tarkoitukselliselta näytti. Vaikea uskoa, että joku olisi niin kolossaalisen typerä ja taitamaton, että ampuisi itsensä vahingossa tuolla tavoin :D

21.12.2024 15:44:59
#668081 [+1] Piilota Suosittele

>>668079
Varsinkin kun jäi seisomaan, vaikka ois piripää narkkari niin aivan varmasti menisi paniikkiin tai ainakin uskoisin niin. Kundi jäi vaan seisomaan "noni se on tehty" tyylisesti.

[ 6 viestiä | ]