omnomnom :3 omnomnom :3
ajonäyte ajonäyte
Tom of Finland mainittu! Tom of Finland mainittu!
apina ja gorilla apina ja gorilla
Peräahon lukko Peräahon lukko
tunnit melkeen täynnä tunnit melkeen täynnä
UJOO KULMAA UJOO KULMAA
Häslinki Häslinki
Puola Puola
kukkuluuruu kukkuluuruu
aurora borealis aurora borealis
NÄIN KÄYTÄT VALKOSIPULIA NÄIN KÄYTÄT VALKOSIPULIA
Ric with sluts Ric with sluts
oon tää läski oon tää läski
Psycholove Psycholove
need for speed india need for speed india
h=h h=h
yes yes
Staar Warssit vetää kikkeliheviä Staar Warssit vetää kikkeliheviä
spelling bee spelling bee
Lääkärissä Lääkärissä
ilmainen vesiputki ilmainen vesiputki
teki tiktok tanssin teki tiktok tanssin
repostnik leireilemässä repostnik leireilemässä
 659 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 26.02.2019 02:02:27
[ + 4 | ]

Kissaolia

[25154] [catioli.jpg] [0.12 MB] [612x612] [] []
catioli.jpg

kissa

(5204)  · 

ravioli

 · 

suu

(39)  · 

auki

(22)
26.02.2019 10:28:00 | 13:48:43
#164648 [+-] Piilota Suosittele

AAAAAAAAaaaaaa :3

>>164559
Tiesitkö muuten että kissojen ruokailun aikainen tai jälkeen lausuma "Nom" sana juontaa juurensa Persian Achaemenidin imperiumin aikoihin (550–330 eKr.)? Sen äännemuoto on itseasiassa [Njoum], mutta [j] äänne on lähes hiljainen ja suun takayläosassa äännettävä [ou] on varsin matala.
Sanan merkitykseksi koetaan yleismaallisesti "Hyvää".

[ 3 viestiä | ]