Niin... Vaikken CS-pelaaja ollutkaan niin olihan se Fortnite. Kummasti tajusin sillon jo, että se peli ja kaikki kulttuuri sen ympärillä on perseestä, enkä hypänny siihen kelkkaan.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Haha se on mun nyt :D
Varokaa näitä lapsia
Itä juttuja
Poliisien juoni
posti
yle ja lapset
kovat setit
Varmaan napsahti
Jekku
Kilonpoliisi
Hyvä kysymys
Ählämin poikaset ja pelottava nainen
Mikko ottaa rauhallisesti
Terveellinen smoothie
Huono peli
halpatyövoima
Koe vastauksia
Vittu ku yrittää pelata dark souls mut läski sisko haluu nussii.