ihan vitusti onnea ihan vitusti onnea
jätä se raana vähän auki niin ei jäädy jätä se raana vähän auki niin ei jäädy
Niin hyvää kurkkua Niin hyvää kurkkua
helevetin iso kissa helevetin iso kissa
uus hahmo marioon uus hahmo marioon
Muutama juttu Muutama juttu
EI SE PUTOA >:( EI SE PUTOA >:(
Persettä Persettä
matkakass matkakass
Nekkuli ostoksilla Nekkuli ostoksilla
MÄY MÄY
Ihana nainen Ihana nainen
Tyttö Tyttö
laatikko laatikko
karen karen
ajat muuttuu ajat muuttuu
Phoenix Floe Phoenix Floe
weeleho kissa weeleho kissa
Allekirjoittakaa Kauppisen vetoomus Allekirjoittakaa Kauppisen vetoomus
fuck the säännöt fuck the säännöt
salaliittoteoria salaliittoteoria
Yhteistyötä Yhteistyötä
pimeä haukkaisu pimeä haukkaisu
ARRRR olen piraatti ARRRR olen piraatti
 856 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.31 MB, 1 tiedosto, 29.01.2019 10:16:36
[ + 4 - | ]

Rasmuslaiset taas vauhdissa :D:D

[23516] [tiedosto.jpg] [0.31 MB] [1080x1330] [] []
tiedosto.jpg

29.01.2019 11:50:00
#153088 [+-] Piilota Suosittele

Ei pidä edes paikkaansa. Taannoin näin esimerkiksi jakson, jossa valkoinen varttuneempi tshekkiläisäijä napattiin kiinni ja lopulta laitettiin takaisin kotiin ilman pääsyä Australiaan. Sitten oli myös joku eurooppalainen kaveri, joka tuli turistina paikalle, mutta duunaili ilman työlupaa rantabaarissa - ja kävi välissä kotona, eikä enää päässytkään Australiaan. Hölöömö.

Aasialaisilla sarjassa kyse on monesti puhtaasta välinpitämättömyydestä ja ylimielisyydestä: Kyllä minä saan kielloista huolimatta tuoda myrkyt, mömmöt, siement ja syötävät maahan. Eivät ne säännöt minua koske. Loput aasialaiset ovat sitten niitä, jotka leikkivät huumeiden kanssa tai sitten ilman työlupaa tunkevat maahan töihin.

Arabit sitten kikkailevat huumeiden kanssa ja siksi ovat esillä. Ja mustia kavereita en pahemmin ole sarjassa huomannut.

Ja loppujen lopuksi... erikoisia tapauksia / keplottelijoitahan siinä näytetään.
Silloin aina jotkut ovat yliedustettuina. Ja sille on syynsä.

29.01.2019 14:06:02
#153135 [+-] Piilota Suosittele

Ja mikä vittu niitä aasialaisia vaivaa? Luuleeko ne että Australiassa ei ole ruokaa? Varsinkin vanhat vinosilmät paukahtaa paikalle sata matkalaukkua täynnä safkaa.

29.01.2019 16:06:34
#153180 [+-] Piilota Suosittele

>>153135 Oisko sukulaisille/tuttaville trokaamisen lisäksi sama homma kuin Suomeenkin tulevilla kiinalaisturisteilla, että pitää olla omat kuppinuudelit matkassa, koska ei uskalla syödä paikallista ruokaa. Mitäköhän ne tuumais, jos turisti kieltäytyis niiden tarjoiluista ja alkais keitteleen trangialla makaronimössöä niiden edessä. Jotenkin niin tekopyhää meininkiä. Kotimaisille vientituotteille, kuten rypsipossulle on kiinalaisten toimesta hemmetin tarkat maku- ja laatuvaatimukset, mutta Kiinassa saat pumpata kasvavaan possuusi niin paljon steroideja, hormoneja, antibiootteja ja hotaa, että ei iske taudit ja lihasta on yhtä paljon kuin bull mentulassa.

[ 10 viestiä | ]