Nalle Bruh Nalle Bruh
mikä työturvallisuuskortti tähän vaaditaan? mikä työturvallisuuskortti tähän vaaditaan?
Tipping intesifies Tipping intesifies
Vitun kymri Vitun kymri
Get out Get out
Näin Näin
MURHAJA AKKU!!!!!!!!!! DDDDD-----: MURHAJA AKKU!!!!!!!!!! DDDDD-----:
raskasta kissantaita :3 raskasta kissantaita :3
Setä ei saanu mäkkäristä ilmasta juomaa Setä ei saanu mäkkäristä ilmasta juomaa
Lappalaisten satukirja Lappalaisten satukirja
Gondola ei enään katsele vain sivusta Gondola ei enään katsele vain sivusta
Kisse ratsastaa hauenleualla Kisse ratsastaa hauenleualla
Komia vauva Komia vauva
Hal-le-lu jah! It's a miracle! Hal-le-lu jah! It's a miracle!
maksa velat maksa velat
Himo läski luolastolainen Himo läski luolastolainen
Pihvi Pihvi
natsi gondola natsi gondola
Osa3 Osa3
historia toistaa hyvin tutusti historia toistaa hyvin tutusti
Conan - vanha haamu laulaa totuuksia Conan - vanha haamu laulaa totuuksia
Näinkö se tapahtui? Näinkö se tapahtui?
No jaa, eipä ollut iso vahinko Hämeenlinnassa. No jaa, eipä ollut iso vahinko Hämeenlinnassa.
Ryökäleen nainen.. Ryökäleen nainen..
 810 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto, 19.01.2019 17:58:43
[ + 1 | ]

Höhlät antikommunistit

[23144] [1547860155746.jpg] [0.26 MB] [1603x967] [] []
1547860155746.jpg

kapitalistit huijasivat

 · 

stalin

(39)
15.02.2025 15:48:18
#680637 [+-] Piilota Suosittele

Lisäksi tulee muistaa, että "kommunistisissa" valtioissakin oli ja on täysin mahdollista omalla työllään, tiedoillaan ja taidoillaan nousta johtavaan luokkaan. Toki se vaatii uskollisuutta Puolueelle.
Ei tuo hirveästi eroa mistään muustakaan valtiosta, poikkeuksena itseasiassa USA, jossa koulutus ja sitä kautta ne tiedot ja taidot ovat vahvasti kiinni vanhempiesi varallisuudesta.
Tuo Puolue-uskollisuus on se suurin ongelma, mutta ei sekään mikään neuvostoliittolainen tai kiinalainen juttu ole vaan koskee kaikkia autoritäärisiä yhteiskuntia, yhden totuuden hegemoniaa.

Tasa-arvon vaatimus syntyperästä, sukupuolesta, seksuaalisesta suuntautumisesta jne. riippumatta EI ole "yhden totuuden hegemoniaa", koskapa se on nimenomaan tasa-arvoa. Kaikkien tasa-arvoista kohtelua.

[ 2 viestiä | ]