There lies... There lies...
Battotai Battotai
somalin älykkyys somalin älykkyys
oispa kalljaa oispa kalljaa
hassuttelua hassuttelua
Mjäyy oon tää kissa Mjäyy oon tää kissa
Banaanissa Banaanissa
Pasia koijataan Pasia koijataan
vesimeloni mies vesimeloni mies
Tissit Tissit
Peppu Peppu
Japani Japani
hui tsonpi hui tsonpi
Talvinen kaupunki Talvinen kaupunki
Pekka jakaa mielipiteitä Pekka jakaa mielipiteitä
MILFs MILFs
Sanna Marin - kuvakommentti Sanna Marin - kuvakommentti
Ihana mies Ihana mies
ihana nainen ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
neekrin karkotin neekrin karkotin
Niin tuttua Niin tuttua
Ei räplätä Ei räplätä
neekeri ryssiä neekeri ryssiä
 951 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 11.01.2019 18:25:39
[ + 5 - | ]

Mahdollista vain suomessa

[22771] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [721x696] [] []
tiedosto.jpg

muslimi

(205)  · 

pään

(5)  · 

leikkaus

(40)  · 

irti

(25)  · 

ehdollista

 · 

sota

(192)  · 

rikos

(25)
11.01.2019 19:28:28
#145557 [+-] Piilota Suosittele

>>145539 on siinä minusta jonkinlainen vivahde-ero että leikatako päätä kuolleelta taistelijalta vaiko elävältä siviililtä, mitä tämän mainitun taistelijan järjestö mielellään harrastaa. Mutta en minä tiedä, jaetaanko pelkästä ruumiin häpäisystä yleensä sitten ehdotonta vankeutta?

12.01.2019 19:16:14
#145973 [+-] Piilota Suosittele

>>145600 Voiko tästä vetää sen johtopäätöksen että olet itse eri mieltä, eli että mielestäsi ei ole yhtään sen moitittavampaa irroittaa päätä elävältä siviililtä kuin kuolleelta taistelijalta? Tämä sopii huonosti yhteen sen kanssa kuinka huolissasi tunnut olevan siitä että IS-taistelijaa, jopa kuollutta sellaista, kohdellaan hänen ihmisarvoaan kunnioittavalla tavalla. Itseltäni kyllä loppuu sympatiat kesken vaikka väärinhän se toki on.

Äkkiä finlexiä selaillen tähän on varmaankin sovellettu rikoslain 17 luvun 12 pykälää jonka mukaan joka käsittelee hautaamatonta ruumista pahennusta herättävällä tavalla on tuomittava hautarauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi. Tuomio ei siis ole edes lievimmästä päästä.

[ 10 viestiä | ]