näin se menee näin se menee
Nami nami Nami nami
Bisnekset luistaa Bisnekset luistaa
se koittaa opettaa jotain se koittaa opettaa jotain
Hemulin pettymus Hemulin pettymus
bongikala bongikala
saatanan hipit saatanan hipit
nuuhkisin nuuhkisin
Oi aikoja Oi aikoja
hieno sirkustemppu hieno sirkustemppu
Navetta-Nissan Navetta-Nissan
Nuolaseppa tuosta Nuolaseppa tuosta
Vasen vai oikea? Vasen vai oikea?
Heitä homo voltti! Heitä homo voltti!
Vähä tulee Vähä tulee
Valoa tunneliin Valoa tunneliin
börheä rabsuteltava börheä rabsuteltava
Hiekkaveistoksia Hiekkaveistoksia
todella nuuh todella nuuh
Kolaaminen meni taas vituiksi Kolaaminen meni taas vituiksi
yllätyspussi yllätyspussi
pyyteetöntä hieromista pyyteetöntä hieromista
Ihana nainen Ihana nainen
Rumia sanoja Rumia sanoja
 995 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.57 MB, 1 tiedosto, 10.01.2019 16:47:16
[ + 7 - | ]

Osaan istua nätisti :3

[22754] [0.jpg] [1.57 MB] [4160x3120] [] []
0.jpg

kissa

(5208)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)  · 

börh

(1050)  · 

istuu

(56)  · 

tuoli

(82)  · 

tuolilla

 · 

sievä

 · 

viikset

(26)  · 

pitkät

 · 

uuni

(61)  · 

halko

(5)  · 

joulu

(260)  · 

2018

(9)
10.01.2019 17:58:37 | 17:59:27
#144933 [+-] Piilota Suosittele

Loput vuorokauden 86 399 sekunnista vietän yleensä ruokakupilla, katossa ja/tai paskalla, ehkä myöskin 4evillin raiveleissa.

<3

10.01.2019 18:00:50 | 18:06:00
#144935 [+-] Piilota Suosittele

>>144933

Kyllä noin sievällä istumisella on varaa kebbostellakin :333

Mortti katossa, pakko saada kuva! ;3

Ole kiltisti niin ei tarvitse käydä raiveleihin >:3 Paitsi jos alkukantainen metsästyshimo iskee ja iskeehän se :3

[ 5 viestiä | ]