Ja ne ei ottanu mun level 99 armorii ollenka todest Ja ne ei ottanu mun level 99 armorii ollenka todest
Sano setä! >:3 Sano setä! >:3
. . . . . .
Muistakaa nyt ne saatanan heijastimet liikenteessä Muistakaa nyt ne saatanan heijastimet liikenteessä
1# Eka luukussa Petteri! 1# Eka luukussa Petteri!
fbi fbi
Jämäsörsseli Jämäsörsseli
Hemmetin rinkulat Hemmetin rinkulat
Onneksi on punainen ympyrä Onneksi on punainen ympyrä
Raittiusseuran säännöt Raittiusseuran säännöt
Hey beautiful, wanna buy some shit? Hey beautiful, wanna buy some shit?
Kuvaotokset #51 Kuvaotokset #51
panemista panemista
Se on nyt päätetty Se on nyt päätetty
panemista panemista
et saa kastella minua :3 et saa kastella minua :3
Pasi vs yksityistien omistaja Pasi vs yksityistien omistaja
yulia nova yulia nova
pörriäinen pörriäinen
Ihana nainen Ihana nainen
Gretan tupakka tauko Gretan tupakka tauko
Ajattelinkin tässä nyt Oonaa-alkuperäinen Ajattelinkin tässä nyt Oonaa-alkuperäinen
vieras taistelija vieras taistelija
Cyberpunk Luolasto - Evilin back up Cyberpunk Luolasto - Evilin back up
@-
 865 näyttökertaa, 11 viestiä, 2.43 MB, 1 tiedosto, 06.12.2018 00:04:49
[ + 5 | ]

Finnstonen bannipolitiikalle vastaus

[21305] [tiedosto.jpg] [2.43 MB] [634x25017] [] []
tiedosto.jpg

naurunappula

(682)  · 

raidi

06.12.2018 00:22:54 | 00:23:12
#129225 [+-] Piilota Suosittele

Mun koira kuoli 7. päivä kesäkuuta 2011 ja olin tosi allapäin NN-käytäjien Tinychat-ryhmässä, kun tätä raidia alettiin suunnitella. En itse jaksanut osallistua siihen, mutta raidin seuraaminen piristi mieltä ja muistutti, että elämä jatkuu :3

PS.
Tää kollaasi on tehty mun ottamista screencapeista. Katson, olisiko mulla jossain tallessa parempilaatuisempi versio kun tää 640 pikselin levyinen vesileimallinen JPG. Miksette ottaneet talteen täysikokoisia kuvia, ihmiset?

06.12.2018 00:56:55 | 00:57:43
#129237 [+-] Piilota Suosittele

129229 Rusinat rasahtelee aina kun näen täällä jonkun NN:sta kopioidun vesileimallisen esikatselukuva-JPG:n, vaikka alkuperäinen kuva olisi ollut hävikittömässä formaatissa ja tuplasti isompi.


Ei kyllä näköjään löytynyt alkuperäistä versiota tästä kuvasta omalta kovoltani. Voi olla, että se on kadonnut pysyvästi, tai sitten se on vanhalla koneellani. Täytyy katsoa jossain välissä myös sieltä.

03.01.2022 20:41:36 | 20:42:25
#535966 [+-] Piilota Suosittele

>>535963
Nappulan moderoinnissa oli outoja erikoisuuksia. Kun pistin perus turria (ei pornoa), en muista kuka sen poisti ja selitti että sponsoreiden takia poistellaan. Turrit ei kuulu tänne. Noh, minäpä näytin sitten "Turrit tänne" -kanavaa ja sanoin että poista sit tuolta kaikki mediat ja poista se ryhmä sitte! Ei, eipä poistanut. Sain hyvin epämääräsiä vastauksia mutta en koskaan selkeää linjaa miksi porno turreja sai jäädä... muttei mitään (edes pornotonta) saanut enempää postata? Toki myöhemmin tätä katottiin sormien läpi, 4/5 postauksista meni yleensä läpi. En tiedä miks.

[ 11 viestiä | ]