Ariel Ariel
Liskoihminen Liskoihminen
Katkolle - Marc Katkolle - Marc
Ammattitaitoa Ammattitaitoa
Tyttökullissa oli hyvä tunnari Tyttökullissa oli hyvä tunnari
ei helvetti... ei helvetti...
Tuomo psykoosissa. Tuomo psykoosissa.
Apua, rasistit hyökkää Apua, rasistit hyökkää
Isoveli valvoo Isoveli valvoo
Godzilla vs Kong trailer Godzilla vs Kong trailer
Mikä olisi sinun päätös? Mikä olisi sinun päätös?
Gourmet kana Gourmet kana
Ajoi 60 alueella 70km/h Ajoi 60 alueella 70km/h
Nyrkkeilyopastus Nyrkkeilyopastus
What Leftists Think About Freedom of Speech What Leftists Think About Freedom of Speech
Moi siellä :3 Moi siellä :3
valupertin maanantai valupertin maanantai
Nami nami sushia Nami nami sushia
sinä olet sinä olet
petting farm petting farm
squiiishh :3 squiiishh :3
Mäkiautoilua Mäkiautoilua
Nykysuomi Nykysuomi
Aa jukka juu Aa jukka juu
 753 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.41 MB, 1 tiedosto, 05.12.2018 23:20:38
[ + 12 - | ]

Loogista

[21303] [20181205_222002.jpg] [0.41 MB] [1071x1054] [] []
20181205_222002.jpg

05.12.2018 23:23:46
#129178 [+-] Piilota Suosittele

Ei ennenkään mitään siltoja ollut ja hyvin pärjättiin! Aina välillä vene kaatui ja jotkut hukkui mutta ei sellaista nykyään edes tapahdu!
- Aivan, kun on niitä siltoja...
- Ja mun lapset ei mihinkään sillalle mene! Veneeseen vaan kaikki!

05.12.2018 23:33:12 | 23:34:28
#129183 [+1] Piilota Suosittele

Yleisesti turvallisten rokotteiden kannalla olen, joiden toimivuudesta, turvallisuudesta on enemmän laadukasta tietoa. Mutten pidä siitä, että joka taudille otetaan rokotteet heti ja sitten itketään, kun on tullut sivuvaikutuksena vaikka mitä. Ja sitten kun on kaikki taudit rokotettu ja antibiootit naamassa, niin sitten tulee uusi super bakteeri ja tappaa kaikki joilla ei ole enää vastustuskykyä.

Siis mitä mä puhun? Toihan on loistava idea! Kaikille mahdollisimman paljon eri rokotteita ja antibiootteja. Sittenhän täällä maapallolla vois porukka vähentyä.

Eli kaikki lääkkeet ja rokotteet ilman suurempia tutkimuksia suoneen. +1

06.12.2018 00:04:27 | 00:08:47
#129204 [+-] Piilota Suosittele

nämä laskelmat perustuvat ajalla ylläolevaan matematiikkaan, joka on jo vanhaa alle 10 vuodessa, joten itse pidän vastaavia "möläytyksiä" vain tapana kertoa, että "tämänhetkisen tiedon mukaan, uusimmat käyttämämme rakennusmateriaalit ovat hyvin luotettavia. Teoriassa se tulee kestämään x-vuotta. Eli vanhana tiedefanaatikkona täytyy myöntää, että ne vakuuttavimmat rakennusmateriaalit rakennebetonin ja raudoutusten lisäksi tulee hyvin pitkälti parin tuhannen vuoden takaa.

[ 3 viestiä | ]