Miltä humehet tuntuu ? Miltä humehet tuntuu ?
asd asd
wanhanliiton pylväspora wanhanliiton pylväspora
hustlaajakissa hustlaajakissa
kurwa kurwa
perjantai perjantai
Kaikkien janoisten sankari Kaikkien janoisten sankari
Lakritsia Lakritsia
kikkaili kikkaili
pitikö herättää pitikö herättää
takaisin intiaan takaisin intiaan
en ollu minä =( en ollu minä =(
MR BEAST CHALLENGE: ESCAPE DUBAI MR BEAST CHALLENGE: ESCAPE DUBAI
savumerkki savumerkki
vartiokoiret vartiokoiret
Mitä ihmettä Mitä ihmettä
huuda tähän huuda tähän
Hieno rupsureikä Hieno rupsureikä
Mitä autoa tää ajaa? Mitä autoa tää ajaa?
Suklaata Suklaata
kusetakko vittu kusetakko vittu
muovi audi muovi audi
kesähitti 2026 kesähitti 2026
Tissikokoelma Tissikokoelma
 753 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.41 MB, 1 tiedosto, 05.12.2018 23:20:38
[ + 12 - | ]

Loogista

[21303] [20181205_222002.jpg] [0.41 MB] [1071x1054] [] []
20181205_222002.jpg

05.12.2018 23:23:46
#129178 [+-] Piilota Suosittele

Ei ennenkään mitään siltoja ollut ja hyvin pärjättiin! Aina välillä vene kaatui ja jotkut hukkui mutta ei sellaista nykyään edes tapahdu!
- Aivan, kun on niitä siltoja...
- Ja mun lapset ei mihinkään sillalle mene! Veneeseen vaan kaikki!

05.12.2018 23:33:12 | 23:34:28
#129183 [+1] Piilota Suosittele

Yleisesti turvallisten rokotteiden kannalla olen, joiden toimivuudesta, turvallisuudesta on enemmän laadukasta tietoa. Mutten pidä siitä, että joka taudille otetaan rokotteet heti ja sitten itketään, kun on tullut sivuvaikutuksena vaikka mitä. Ja sitten kun on kaikki taudit rokotettu ja antibiootit naamassa, niin sitten tulee uusi super bakteeri ja tappaa kaikki joilla ei ole enää vastustuskykyä.

Siis mitä mä puhun? Toihan on loistava idea! Kaikille mahdollisimman paljon eri rokotteita ja antibiootteja. Sittenhän täällä maapallolla vois porukka vähentyä.

Eli kaikki lääkkeet ja rokotteet ilman suurempia tutkimuksia suoneen. +1

06.12.2018 00:04:27 | 00:08:47
#129204 [+-] Piilota Suosittele

nämä laskelmat perustuvat ajalla ylläolevaan matematiikkaan, joka on jo vanhaa alle 10 vuodessa, joten itse pidän vastaavia "möläytyksiä" vain tapana kertoa, että "tämänhetkisen tiedon mukaan, uusimmat käyttämämme rakennusmateriaalit ovat hyvin luotettavia. Teoriassa se tulee kestämään x-vuotta. Eli vanhana tiedefanaatikkona täytyy myöntää, että ne vakuuttavimmat rakennusmateriaalit rakennebetonin ja raudoutusten lisäksi tulee hyvin pitkälti parin tuhannen vuoden takaa.

[ 3 viestiä | ]