siwan gassalla :DDD siwan gassalla :DDD
Täältä Tulloo Kari (god save us all) Täältä Tulloo Kari (god save us all)
Silmien värien merkitys Silmien värien merkitys
Idols on rasistinen Idols on rasistinen
Suomen hienoin kolikko Suomen hienoin kolikko
Pitkä hahmo varjoissa Pitkä hahmo varjoissa
Mölli Mölli
Kirja Kirja
Bad times Bad times
Onnistui kerralla Onnistui kerralla
Suomen lippu luonnollisessa elinympäristössään Suomen lippu luonnollisessa elinympäristössään
U w U U w U
Mikko ottaa rauhallisesti Mikko ottaa rauhallisesti
Erittäin sopiva Erittäin sopiva
Trumpettisoolo Trumpettisoolo
Tämä gifu saa sinut vihaiseksi Tämä gifu saa sinut vihaiseksi
Sipsejä ja Google, voi juku mikä arkiaamu Sipsejä ja Google, voi juku mikä arkiaamu
Halutaan ostaa fregatti Halutaan ostaa fregatti
olit väärässä olit väärässä
Paikallinen juustopitsakauppias Paikallinen juustopitsakauppias
Smurffid XDDDXDD Smurffid XDDDXDD
se tunne.. ku otatki iltalääkkeet aamulla se tunne.. ku otatki iltalääkkeet aamulla
Kuolema tulloo Kuolema tulloo
Bojad ribillä :-------DDDDDDD Bojad ribillä :-------DDDDDDD
 898 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 01.11.2017 17:40:46
[ + 4 - | ]

Devoluutio

[2128] [1509543366747.jpg] [0.13 MB] [720x1080] [] []
1509543366747.jpg

iran

(31)  · 

islam

(207)  · 

hiekkaneekerit

(18)  · 

rättipää

(36)  · 

pedofilia

(20)  · 

muslimi

(205)  · 

paskanahka

(148)  · 

terroristi

(102)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

suvakit

(201)
01.11.2017 18:44:30
#5656 [+1] Piilota Suosittele

>>5638 Mutta kyllä tosiuskovaisia sitten naurattaa, kun he saavat paistatella Paratiisin iloissa, kun taas vääräuskoiset palavat Helvetin tulissa iankaikkisesta iankaikkiseen. Siellä saavat sitten kaikenmaailman ateistit ja jumalanpilkkaajat anella armoa tai edes hetken helpotusta kärsimykseensä, mutta uskovaiset vain sanovat: "Ei" samalla kun hymyilevät muikean koppavasti ja kääntävät tuomituille selkänsä :3

01.11.2017 21:20:21
#5694 [+1] Piilota Suosittele

5682 Taivaaseen päässeet ovat tietenkin puhdistuneessa mielentilassa, eivätkä muuta ajattelekaan kuin Herran loistokkuutta.

02.11.2017 05:26:44
#5771 [+-] Piilota Suosittele

>>5769 Kyllä, mutta tuolla ei ole mitään tekemistä ateismin kanssa. Uskonnoissa on yleensä selvät säännöt käännyttää muita ja levittää paskaa, ateismissa taas ei.

02.11.2017 17:29:29
#5846 [+-] Piilota Suosittele

5843 Taivaassa ei voi suvaita minkäänlaista syntiä. Mutta eihän kukaan Taivaan iloihin päässyt voisi kuvitellakaan rikkovansa Herraa vastaan. Heillä on toki vapaa tahto, mutta he eivät silti tee mitään, mikä olisi Herralle epämieluisaa. Se nyt vaan on niin, eikä ole ihmisten asia tietää, miten nämä asiat toimii. Herran haltuun.

15.04.2018 03:16:37
#47442 [+-] Piilota Suosittele

>>5638 Uskonnoissa oli ennen se hyvä että piti ihmiset kurissa, ja kaiken sen rankan elämän kanssa oli sentään toivo siitä että pääsi taivaaseen. Vaikka kyllähän se tiedettäkin hidasti, nykypäivänä nyt aika turha asia tuo uskonto enää.

[ 14 viestiä | ]