>>125032 Ite vihasin vihanneksia pentuna aina kun oli millään tapaa kypsennetty. Aikuisena omillani asuessa havaitsin että se johtui siitä että kotona sekä koulussa juurekset ja vihannekset oli keitetty/paistettu mauttomaksi mössöksi josta hädintuskin tunnisti enää lajiketta. Edelleen pidän eniten tuoreeltaan rehuista mutta höyrytetyt tai kevyesti ruskistetut wokkisekotukset yms. maistuu hyvin.
[
4 viestiä
|
]
⭰
peitossa :3
Vegaani
Kirjahylly
Piilokuvia (löydätkö?)
Uuuh nami nami (hyi vittu)
Voikukka
kuka täällä on sotkenut
eväät mukana
Tyypillinen vegaani
nyt on lähtö lähellä
Somali piilossa
Koiro elää jatkuvassa pelossa ja ihmiset vain nauraa ;___;