oisko kallis @repostnik löysin kaupan pihalta!!! oisko kallis @repostnik löysin kaupan pihalta!!!
Soon. >:3 Soon. >:3
Joskus tulee postattua... Joskus tulee postattua...
Tunnustakaa, snobit Tunnustakaa, snobit
kattoo tolleen kattoo tolleen
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
Isä, olen pettymys. Isä, olen pettymys.
Kannattaa varoa Kannattaa varoa
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
Kisse nauttii vedestä Kisse nauttii vedestä
Leikkiminen on tasapainoista liiketoimintaa >:3 Leikkiminen on tasapainoista liiketoimintaa >:3
siittimeni siittimeni
Ryöstö Ryöstö
Saunakissakokoelma Saunakissakokoelma
Salalabraan! Salalabraan!
'murica 'murica
aylmaoo aylmaoo
WROOOONG LEVER! Why do we even have that lever?! WROOOONG LEVER! Why do we even have that lever?!
Niin hyvää vettä :3 Niin hyvää vettä :3
Heitä rööki Heitä rööki
This is fine This is fine
Now how 'bout a hug... Now how 'bout a hug...
hitler heiluu hitler heiluu
Logiikkaa Logiikkaa
 904 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 12.09.2018 19:19:32
[ + 7 | ]

nyt kävi näin

[17658] [german.jpg] [0.3 MB] [663x651] [] []
german.jpg

saksa

(119)  · 

internet

(76)  · 

eu

(63)  · 

meemi

(105)  · 

meemu

[ 6 viestiä | ]