Misogyniakokoelma Misogyniakokoelma
made in finland made in finland
Ville perkele Ville perkele
How to ystävänpäivä How to ystävänpäivä
uliuliuli uliuliuli
:3 :3
Sulje ylös ja ota rahani Sulje ylös ja ota rahani
Prosessityöskentelyn vaihtoehdot Prosessityöskentelyn vaihtoehdot
jee mä sain korin jee mä sain korin
Pätee myös perjantaihin Pätee myös perjantaihin
Rare nakkitalo Rare nakkitalo
Hymy pyllyyn Hymy pyllyyn
Jos trumppi olisi jyrsijä Jos trumppi olisi jyrsijä
Menisi asian tuntia toni roponen itte ampumaan Menisi asian tuntia toni roponen itte ampumaan
Näin on. Näin on.
Fobbe Fobbe
Fact check skillz Fact check skillz
let it rip let it rip
huomaava appustus huomaava appustus
Hmm Hmm
Turku on liian taantumuksellinen Turku on liian taantumuksellinen
Omat setit Omat setit
Matujen kohtaaminen Matujen kohtaaminen
Kohta sattuu juhaa leukaan Kohta sattuu juhaa leukaan
 1 614 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 01.09.2018 12:36:49
[ + 13 - | ]

et ole lepakko nainen

[17010] [d3123d13f.png] [0.09 MB] [596x1495] [] []
d3123d13f.png

en ole

 · 

lepakko

(19)  · 

tissit

(1668)
01.09.2018 20:26:20
#90387 [+-] Piilota Suosittele

Tätä paskaa on tullut nyt aavistuksen liikaa. Tällainen yksinkertainen paskaläppää toimii jotenkin pieninä annoksina.

02.09.2018 10:22:12
#90534 [+-] Piilota Suosittele

>>90505
>>90514
Ei tämä huumori tai piirtotyyli kaikkiin iske ja se on mulle täysin ok. :D Esimerkkinä oon sanonu että itse en tykkää fingerporista vaikka merkittävän iso osa ihmisistä pitää siitä. Mutta en silti kehota piirtäjää lopettamaan hommaansa.

02.09.2018 11:20:21 | 11:20:34
#90546 [+-] Piilota Suosittele

>>90534

Mutta en silti kehota piirtäjää lopettamaan hommaansa.


Etkä siihen pystyisikään. Parempi vain hyväksyä asia jota ei pysty muuttamaan (tämä koskee kaikkia asioita).

Kuten:

Työttömyys
Orjatyö
Rasistinen sana
Eliitin edut
Eliitin sadut
Myyntipuheet sekä me tienataan tällä-puheet
Tukijärjestelmä
Sosiaalitoimi
Ruokajono

02.09.2018 11:25:56
#90548 [+-] Piilota Suosittele

>>90546 Voisin toki jos olisin niin vittuuntunut ja elämämkoulu, kirjottaa hänelle palautetta jossa kehotan häntä kehittymään piirtäjänä, tekemään parempia vitsejä jotka oikeesti toimisi tai lopettaisi koko homman jos ei tosissaan edes yritä, koska on oikea piirtäjä.

02.09.2018 19:05:55
#90718 [+-] Piilota Suosittele

>>90564

Poliittinen hiekkalaatikkoleikki on parasta viihdettä. Varsinkin kun tekijät eivät saa mitään mistään vaikka kuinka linnaa tuhoaisi.

02.09.2018 20:16:32
#90751 [+-] Piilota Suosittele

>>90727

Voi olla. Kerran olen piirtänyt sarjiksen politiikkaa liittyen ja en pitäny siitä.


Olen minäkin tehnyt asioita joista en itse pidä. Mutta silti sen olen tehnyt.

[ 15 viestiä | ]