Vihdoin korona on ohi! Vihdoin korona on ohi!
biden puhuu biden puhuu
Puutteesta se johtu Puutteesta se johtu
rapu reivit rapu reivit
YLE:n uutinen vuodelta 2016 YLE:n uutinen vuodelta 2016
Modeemiaikakauden kauneutta Modeemiaikakauden kauneutta
Päärynä Päärynä
supernänni supernänni
Cyberpunk Luolasto - Mummoja ja Natseja! Cyberpunk Luolasto - Mummoja ja Natseja!
sinne meni sinne meni
Todiste rasimiPersuista Todiste rasimiPersuista
Loled Loled
Hitto vie Hitto vie
Työpaikan lounas Työpaikan lounas
Valupertin maanantai Valupertin maanantai
Olispa kevät Olispa kevät
Ääripäät Suomessa (Matti Virtanen) Ääripäät Suomessa (Matti Virtanen)
Niin maukasta munkkia Niin maukasta munkkia
Oikeusministeri ja maskit Oikeusministeri ja maskit
näin niitä sekopäitä kasvatetaan näin niitä sekopäitä kasvatetaan
kissojen hoitola :3 kissojen hoitola :3
tarkka-ampuja tarkka-ampuja
Timo Soini Timo Soini
Lego kiina Lego kiina
 1 185 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 25.10.2017 08:00:58
[ + 4 - | ]

Vitun Seppo

[1693] [0.jpg] [0.03 MB] [400x400] [] []
0.jpg

sperma

(87)  · 

naama

(123)  · 

ulla

(6)  · 

taalasmaa

(9)  · 

seppo

(37)
27.10.2017 21:53:23
#4827 [+-] Piilota Suosittele

>>4768
Olet tylsä! Sehän on aivan loistavaa huumoria! Ihmiset ottavat sen aivan liian tosissaan. itse katon sitä sen huumorin takia, kun se on vaan niin helvetin paska että on jo niin hyvä. Sen takia mä sitä fanitan. Joka jaksossa on hyviä letkautuksia. Jaksojen nimetkin on yhtä huumoriryöppyä. :D

[ 3 viestiä | ]