Mullaki on selkäkipuja mut pakotetaan hommiin Mullaki on selkäkipuja mut pakotetaan hommiin
Väriä kylpyhuoneeseen Väriä kylpyhuoneeseen
raitsikat raitsikat
kaloja kaloja
Läski Paska vaihtaa sukupuolta Läski Paska vaihtaa sukupuolta
kukko maailmalla kukko maailmalla
Huutista :D Huutista :D
Fobbis miettii sonjan laillisuutta Fobbis miettii sonjan laillisuutta
Ilmainen profiilikuva jaossa Ilmainen profiilikuva jaossa
Tuonelan börheät tulivat noutamaan ;___; :3 Tuonelan börheät tulivat noutamaan ;___; :3
Esko omistaa tanssilattian Esko omistaa tanssilattian
Koiraihmisten elämä vs. kissaihmisten elämä :3 Koiraihmisten elämä vs. kissaihmisten elämä :3
Virheetöntä kuvakommentti Virheetöntä kuvakommentti
You can't afford me >:3 You can't afford me >:3
Onneksi oli turvavyö Onneksi oli turvavyö
coolface kuva kommentti coolface kuva kommentti
propagandaa vai totta? propagandaa vai totta?
manlet manlet
wanna yiff? wanna yiff?
servetit lensi servetit lensi
PATRIA JA UGANDA PATRIA JA UGANDA
Outbörhgeous :3 Outbörhgeous :3
Heitä rööki Heitä rööki
laitilan mämmi laitilan mämmi
 809 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 22.08.2018 11:40:54
[ + 1 | ]

Oikeus ja kohtuus

[16345] [muumimukit.jpeg.jpg] [0.1 MB] [675x1200] [] []
muumimukit.jpeg.jpg

muumimukit

 · 

keräily

 · 

huijaus

(45)  · 

facebook

(181)
22.08.2018 22:22:04
#86347 [+-] Piilota Suosittele

Kaveri piti kirpparia yritystuella jonkun aikaa mut eihän siinä hommassa katteita oo..
Toisaalta, hyvää bisnestä ja ajankulua kuulemma tsekkailla kirppareita läpi halvan tai bulkkitavaran toivossa ja käydä samaan aikaan omia provikkamyyntipöytiä läpi.

Se koppas aina kaikki arabian tms. laatuastiastojen osat mukaan ku niitä oli aina välillä myynnissä tyyliin ~50 senttiä kahvikuppi.
Eihän niillä mitään arvoa ittessään oo mut sit ku jollain on joku arabian klassikkoastiasto mistä puuttuu pari lusikkaa, kahvikuppi ja kaks aluslautasta..

Mut parhaat katteet se veti laatikosta nailonpaitoja. Osti sellasia halpoja pakkapaitoja ~300kpl laatikollisen johonkin pariinkymppiin ja möi ne kesän aikana melkein kaikki 3€ kappale..

[ 4 viestiä | ]