Suihku juttuja Suihku juttuja
Sleipnir - Könige Europas Sleipnir - Könige Europas
Kurre parka :( Kurre parka :(
Hermon kipsu >:3 Hermon kipsu >:3
peltotyöt pahasti kesken peltotyöt pahasti kesken
ruoka apu apustaja apu apustaja ruoka apu apustaja apu apustaja
cat.exe error cat.exe error
Painineitoset Painineitoset
melkein pääsi melkein pääsi
this is my life nouw :3 this is my life nouw :3
Interstellar venäjä edition Interstellar venäjä edition
tärisytin :3 tärisytin :3
tärkeä kaappi tärkeä kaappi
harjoittelee vain miten tappaa harjoittelee vain miten tappaa
Makoisaa Makoisaa
Meksikon ninja Meksikon ninja
Olkaa valppaana ettei osu täyspotti kohdalle Olkaa valppaana ettei osu täyspotti kohdalle
Eternal börh Eternal börh
Oksu Oksu
Gay Gay
suviseurat suviseurat
tänne se käsi :3 tänne se käsi :3
Pää pois perseestä Pää pois perseestä
Hyppäisin kyyiin Hyppäisin kyyiin
 682 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 19.08.2018 14:19:32
[ + 4 | ]

Kamina

[16212] [sjza0pph.jpg] [0.12 MB] [720x540] [] []
sjza0pph.jpg

20.08.2018 00:16:39
#85228 [+-] Piilota Suosittele

>>85090 Omana kurkkusalaatti aikana leirin jälkeen teltat kuivatettiin kassulla, samoin navet ja kamiinat putsas aina joku epäonninnen tupakkaporukka. Eli ns nokileimahdus ei pitäisi olla mahdollinen, mutta kun siivous ja toiminta käytäntöjä on yhtä monta kuin kasarmeja suomessa niin mahdoton sanoa. Omat veikkaukset pelleilty tulenaroilla nesteillä tai kamiina mansikkana+ syttyherkkä materiaalia lähellä+ kipinä torkkunu.

20.08.2018 05:46:55
#85243 [+-] Piilota Suosittele

>>85228 Me oltiin leireillä pidempään kuin yksi yö. Eli kaminan piipun sai putsata ihan itse kesken leirin.
Kaksi kertaa olen ollut todistamassa palanutta telttaa ja molemmissa syynä oli nokipalo.

20.08.2018 08:35:38
#85248 [+-] Piilota Suosittele

>>85243 Harjoitus leiri kassun vieressä oli kans ainoa 1yön leiri meillä, ei sillon lämpätty edes kaminaa johtuen kelistä +20 astetta. Kumma juttu, ei mun palvelus aikana (9kk) meidän rykmentissä sattunut leireillä yhtään paloa tai mitään vastaavaa onnettomuutta, ainoastaan spollit onnistu polttamaan reiän A:kaminaan pelleilemällä juurikin kenkälankin kanssa ja B: teltan kattoon n.30-40cm X 30-40cm kokosen reiän, ei ollut edes putken lähellä joten syy jäi epäselväksi. Meillä lisäksi kamiinat tyhjennettiin kyllä leirillä siirryttäessä tai leirin lopuksi, mutta putsattiin ja piipujen nuohous oli vasta kassulla.

21.08.2018 03:12:02
#85515 [+-] Piilota Suosittele

Oli P-kaudella improvisoitu savusukellusharjoitus kun piippu oli muurautunu umpeen. Mut vissiin se sen yön aikana oli täyttyny. Oli kuitenkin 30-40 astetta pakkasta. Tosin oli myös vinosilmä kipinässä eikä osannu erämiestaitoja edes pääkaupunkiseutulaisen tasolla.

[ 11 viestiä | ]