poika ja.... poika ja....
Salen AirPodit Salen AirPodit
Juokaa säännöllisesti vettä :) Juokaa säännöllisesti vettä :)
"Käytsä usein luolastossa" "Käytsä usein luolastossa"
Koiran hassu hattu :3 Koiran hassu hattu :3
All new Dr. Phil All new Dr. Phil
Rasismi Rasismi
Käsityöhetki Käsityöhetki
Kim Jong revittelee Kim Jong revittelee
Ihana pikkuinen Myy Ihana pikkuinen Myy
EI ollu maailman paras puuhöylä, oli vain ripuli EI ollu maailman paras puuhöylä, oli vain ripuli
Sikka, Man SIkka Sikka, Man SIkka
Emohirvi näytti spandexille Emohirvi näytti spandexille
Perus luolastolainen Perus luolastolainen
LoL LoL
Rakkauden uskonto Rakkauden uskonto
Yh minna22 Yh minna22
Sänky rikki Sänky rikki
Epäluotettavuus on huomattu Epäluotettavuus on huomattu
Arska pajauttaa Arska pajauttaa
Kumi unohtu Kumi unohtu
ööööööööööööööö ööööööööööööööö
Päivän hmmm Päivän hmmm
Supersieniä syönyt koira Supersieniä syönyt koira
 1 467 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 12.08.2018 16:02:24
[ + 21 - | ]
👑 Plussatuin 12.08.2018.

Muistelua viskilasin ääressä.

[15948] [vaimo.png] [0.11 MB] [672x3325] [] []
vaimo.png

vaimo

(72)  · 

tissit

(1668)  · 

viski

(24)  · 

avioliitto

(10)  · 

vankila

(47)
12.08.2018 18:14:27
#82803 [+-] Piilota Suosittele

>>82791 Miksi ei? Eikö sinulla koskaan käynyt mielesttä että olisi kiva nähdä joku vitsi sarjakuvana? Itsellä monesti, jo lapsena tykkäsin sarjakuvista ja vitseistä. Ja toivoin että joku kuvittaisi vitsejä sarjakuviksi. Ja en nyt meinaa sitä fingerboria (oikeesti, en tykkää siitä sarjiksesta yhtään), vaan oikeesti hauskoja sarjiksia.

12.08.2018 18:20:26
#82807 [+-] Piilota Suosittele

>>82803
Meinasin vain että miksi vain ja ainoastaan noita oikein kiertäneitä ns. wanhoja juttuja. :3
Tykkään itsekin kuvittaa/lukea kuvitettua aiemmin tekstipohjaista juttua.
Fingerpori on mielekäs usealla tasolla.

12.08.2018 19:26:51
#82852 [+-] Piilota Suosittele

>>82807 Itse en tykkää fingerborista koska: piirtotyyli ei miellytä mua ja monesti vitsit on tosi laimeita, tai ne liittyy jollakin tavalla historiaan jolloin pitää tosissaa miettiä että mitä sillä meinataan ja se minusta syö jo itse vitsin arvoa. Uusia vitsejä ei nykypäivänä joka suunnasta pomppaa. Jos sulla on vitsejä/ideoita mitä pitäis toteuttaa, otan toki ilolla vastaan.

14.08.2018 00:36:45
#83165 [+-] Piilota Suosittele

>>82852
Itse en oo yllättävää kyllä tarvinnut etsiä selityksiä niihin historiaan viittaaviin strippeihin; en oo erityisesti lähihistoriasta kiinnostunut mutta ilmeisesti tullut jonkun muun ohessa absorboitua infoa. Muutamaan popkulttuuriin viittaavia oon joutunut kyseleen muilta. :3
Itellä on käynyt välillä mielessä kuvasarjoittaa jotain netin kaskuja/hauskoja sananvaihtoja yms. mutta en oo saanut pitkään aikaan tartuttua kynään 5min pidenpään.
Ei siis niin että tarkoittasin että sun pitää piirtää niistä, mutta imo jostain greentexteistä jne on käyttistä jos tahtoo. :3

14.08.2018 03:46:27
#83171 [+-] Piilota Suosittele

>>83165
Joo. Mua ei taas kaskut kiinnosta. :) piirrän siitä mistä itse olen halunnu piirtää ja se ilmeisesti toimii. En tykkää piirtää surullisia sarjiksia tai pitkiä tarinoita.

[ 10 viestiä | ]