Damn Damn
Paranormal investigation Paranormal investigation
Muutama kuva 12. Muutama kuva 12.
kumpi tuli ensin? kumpi tuli ensin?
rakel rakel
Pari kuvaa Pari kuvaa
Personal Helicopter Demonstration Personal Helicopter Demonstration
Hopeisen vuoren miäs Hopeisen vuoren miäs
Osmo jätti Tuulian pappatunturin takia Osmo jätti Tuulian pappatunturin takia
Muista kastella tuuliturbiinisi säännöllisesti Muista kastella tuuliturbiinisi säännöllisesti
Leader: Peloton Leader: Peloton
hjhkkhk hjhkkhk
Pirillä siivous sujuu Pirillä siivous sujuu
Vasemmistolaisuus Vasemmistolaisuus
Kiltti tessu tseh tseh 2 Kiltti tessu tseh tseh 2
Ja nämä ihmiset sitten äänestävät Ja nämä ihmiset sitten äänestävät
Kunnon pelle hermanni Kunnon pelle hermanni
sosiaalietuuksien leikkaamista sosiaalietuuksien leikkaamista
Loukkaava puhe Loukkaava puhe
runo runo
Riialla tais olla odotukset korkealla Riialla tais olla odotukset korkealla
Welcome to Helsinki Welcome to Helsinki
Vihreä siirtymä Vihreä siirtymä
Muutama kuva 11. Muutama kuva 11.
 790 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.17 MB, 1 tiedosto, 06.08.2018 23:32:09
[ + 1 | ]

Jonne sai asiimovin

[15718] [b7158f47.mp4] [2.17 MB] [640x480] [] []

csgo

 · 

rare

 · 

skin

 · 

asimov

 · 

oo ylpee lapsestas

06.08.2018 23:52:48
#80968 [+-] Piilota Suosittele

Helvetin voice-chatti näissä. Periaatteessa hieno feature mutta randomit pilaa kaiken. Parilla kiertää pelin äänet takasin mikkiin ja yksi huudattaa radiota vieressä ihan vittumaisuuttaan. Yksi kostaa tapetuksi tulemisen haukkumalla tappajat homoiksi, toinen taas kiljuu kuin syötävä aina kun kuolee - molemmat siis käytännössä yhtä mittaa. Hyvänä päivänä yksi saattaa yrittää huikkailla strategisia neuvoja, mutta kielellä jota kukaan muu ei ymmärrä.

10.02.2020 17:44:14
#305382 [+-] Piilota Suosittele

>>80970 No tälläses jonnes on muutenkin kestämistä. Sillee sanoisin että osittain tubettajien syytä kun reagoivat juuri samalla tapaa unboxatessaan että saisivat katsojia. Tosin onhan tuonikäiselle jonnelle 80e skini "arvokkaampi" kuin töissäkäyvälle aikuiselle. Mut silti ihan vitun vammane reaktio kyllä

[ 7 viestiä | ]