Kaunotar ja Hirviö maistraatissa Kaunotar ja Hirviö maistraatissa
mitä tämä on mitä tämä on
jabba jabba
hmmph omenna limpsaria hmmph omenna limpsaria
Ihana nainen Ihana nainen
mami wää mami wää
täs sulle kukka :3 täs sulle kukka :3
hieno tpaita hieno tpaita
Pullaa Pullaa
musiikkimaku musiikkimaku
insane stunt bonus insane stunt bonus
vihreät vihreät
sheeeet sheeeet
Ben ZyklonKyklop Ben ZyklonKyklop
somalit lähtee kotiin somalit lähtee kotiin
kiinalaista rakennuslaatua kiinalaista rakennuslaatua
smol smol
elämä risaseks elämä risaseks
kauhupeli kauhupeli
vituixmän vituixmän
kikka kolmonen kikka kolmonen
kissamatto kissamatto
Pökäleet kelluu Pökäleet kelluu
Hollywoodin agenda! Hollywoodin agenda!
 1 035 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 02.08.2018 20:20:58
[ + 6 | ]

Hitlerin ampuja oli hieno mies

[15610] [0.jpg] [0.03 MB] [481x377] [] []
0.jpg

adolf

(61)  · 

hitler

(349)  · 

heil

(28)  · 

charlie chaplin

(6)  · 

juutalainen

(177)  · 

käsiele

02.08.2018 20:37:03
#79834 [+-] Piilota Suosittele

Kommunistit ne oikeita rikollisia on. "Oikealla puolella" oleminen vaan vältti sotarikokset.

Stalin on runkkari

03.08.2018 12:58:27
#80005 [+-] Piilota Suosittele

>>79834 En tbh ymmärrä miksi pitää aina verrata. Joo Stalin tappoi enemmän mutta tekeekö se Hitleristä yhtään paremman? + Otetaan huomioon että Hitler oli vähemmän aikaa vallassa

[ 6 viestiä | ]