joulukuusi on koristeltu :3 joulukuusi on koristeltu :3
ei voi halata kaikkia kissoja ei voi halata kaikkia kissoja
ihana tonttu tyttö ihana tonttu tyttö
Rapsudus Rapsudus
Peli alkaa. Peli alkaa.
Heavy metal börh >:3 Heavy metal börh >:3
Tumma kaunotar vailla seuraa Tumma kaunotar vailla seuraa
Niin se aika juoksee Niin se aika juoksee
eipäs plagioida eipäs plagioida
Tuleva pääministeri valehtelloopi Tuleva pääministeri valehtelloopi
Kissa 5 Kissa 5
Kyllä lähtee Kyllä lähtee
Aamumietteitä :3 Aamumietteitä :3
Paavo Paavo
Lällällää Lällällää
Äijä Äijä
kuusen kovistelu kuusen kovistelu
Luukku 10 Luukku 10
Sisään vaan Sisään vaan
popkornia :3 popkornia :3
How dare you? How dare you?
ooff ooff
CornerShot CornerShot
isis lapsi isis lapsi
 1 035 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 02.08.2018 20:20:58
[ + 6 | ]

Hitlerin ampuja oli hieno mies

[15610] [0.jpg] [0.03 MB] [481x377] [] []
0.jpg

adolf

(61)  · 

hitler

(349)  · 

heil

(28)  · 

charlie chaplin

(6)  · 

juutalainen

(177)  · 

käsiele

02.08.2018 20:37:03
#79834 [+-] Piilota Suosittele

Kommunistit ne oikeita rikollisia on. "Oikealla puolella" oleminen vaan vältti sotarikokset.

Stalin on runkkari

03.08.2018 12:58:27
#80005 [+-] Piilota Suosittele

>>79834 En tbh ymmärrä miksi pitää aina verrata. Joo Stalin tappoi enemmän mutta tekeekö se Hitleristä yhtään paremman? + Otetaan huomioon että Hitler oli vähemmän aikaa vallassa

[ 6 viestiä | ]