huppista :3 huppista :3
Aamiainen Aamiainen
jotain vikaa tässä koneessa :DD jotain vikaa tässä koneessa :DD
Bendercare Bendercare
Hapsin pyynnöstä omafilmi Hapsin pyynnöstä omafilmi
Tuomas Veturin metamorfoosi Tuomas Veturin metamorfoosi
aw shit tyrone aw shit tyrone
Steam Steam
BÖRH BÖRH
Yhdessä ain Yhdessä ain
muotoutuu muotoutuu
cuddlebuddle :3 cuddlebuddle :3
Palkankorotus Palkankorotus
tintti vantaan autogrillillä tintti vantaan autogrillillä
Dimash Kudaibergenov Dimash Kudaibergenov
Muuttokuorma Muuttokuorma
Eduskunnan kuuminta hottia Eduskunnan kuuminta hottia
Kukkuu Kukkuu
muupi pekka muupi pekka
nuudeliresepti nuudeliresepti
Lilu Lilu
Kill all humans Kill all humans
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
boomerit boomerit
 1 035 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 02.08.2018 20:20:58
[ + 6 | ]

Hitlerin ampuja oli hieno mies

[15610] [0.jpg] [0.03 MB] [481x377] [] []
0.jpg

adolf

(61)  · 

hitler

(349)  · 

heil

(28)  · 

charlie chaplin

(6)  · 

juutalainen

(177)  · 

käsiele

02.08.2018 20:37:03
#79834 [+-] Piilota Suosittele

Kommunistit ne oikeita rikollisia on. "Oikealla puolella" oleminen vaan vältti sotarikokset.

Stalin on runkkari

03.08.2018 12:58:27
#80005 [+-] Piilota Suosittele

>>79834 En tbh ymmärrä miksi pitää aina verrata. Joo Stalin tappoi enemmän mutta tekeekö se Hitleristä yhtään paremman? + Otetaan huomioon että Hitler oli vähemmän aikaa vallassa

[ 6 viestiä | ]