Buttufuck Kirkas Buttufuck Kirkas
Donk in fucking mayonese Donk in fucking mayonese
Maistuisko nakki Maistuisko nakki
Jännä Jännä
Lihakauppias Lihakauppias
Auki Auki
Mitäs siellä? Mitäs siellä?
joulukurlaus joulukurlaus
jotain vikaa tässä koneessa :DD jotain vikaa tässä koneessa :DD
Mummo Mummo
Hauskoja kissojen nimiä Hauskoja kissojen nimiä
ylä pittäjä ylä pittäjä
Viivat Viivat
Halla-aho on priorisoinut Halla-aho on priorisoinut
Juhannussima Juhannussima
uber uber
EYEBROWS EYEBROWS
Hohto Hohto
Metallica drum cover Metallica drum cover
Jeesus ei tule pelastamaan sinua Jeesus ei tule pelastamaan sinua
CyberPunk Luolasto - Bemarin myynti CyberPunk Luolasto - Bemarin myynti
Nyhveröille Nyhveröille
;) ;)
Suorasukaista Suorasukaista
 736 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 21.07.2018 22:16:46
[ + 1 | ]

Formula

[15152] [0.webm] [3.1 MB] [640x360] [] []

f1

(16)  · 

formula

(19)  · 

läheltäpiti

 · 

tilanne

(5)
21.07.2018 22:29:05
#76242 [+-] Piilota Suosittele

Formulat on ehkä yks maailman tylsimmistä lajeista, äijät ajaa jonku 100 kierrosta samaa rataa, ehkä kerran kisassa viimenen ohittaa toiseksiviimeisen. Kelatkaa vaikka tätäki, tilanne ihan varmasti melko kuumottava mut katsojan silmään näytti ihan vitun tylsältä. En vaan ymmärrä miten tää on niin saatanan suosittua

22.07.2018 03:48:15
#76300 [+-] Piilota Suosittele

Hamilton ei ole hyvä kuski. Se osaa ajaa vain jos on ekana. Kaikki kisat missä on ollut takana on sinne jäänytkin. Aivan yliarvostettu. Auto on vain paras.

22.07.2018 11:49:24 | 11:50:09
#76354 [+-] Piilota Suosittele

Kyllönen: "Aijai, JJ:n (Jyrki Järvilehto) auton takaosasta sijaitsevista suuttimista tulee savua!"
Keke Rosberg: "Niin, näitä suuttimiahan kutsutaan ammattikielessä pakoputkiksi..."

Imola, 1994

"Ja katsokaa: auton takaosassa sijaitsevat suuttimet syöksevät ilmaan kummia kaasuja. Jos Keke Rosberg olisi täällä niin hän sanoisi niitä pakoputkiksi, mutta kun ei ole niin puhutaanpa nyt suuttimista."

Budapest, 1996

Otteita ajalta jolloin formulat oli vielä mielenkiintosia...

[ 5 viestiä | ]