Kit Kat Kit Kat
Illan baaripano aamulla Illan baaripano aamulla
2038 2038
Nautin tästä Nautin tästä
Inttimerkkejä Inttimerkkejä
Kuunatsi Kuunatsi
How to be a cat How to be a cat
Kuningas Laiha seikkailee 1-5 (BIGASSO) Kuningas Laiha seikkailee 1-5 (BIGASSO)
Siis...uhkailitko juuri minua :D Siis...uhkailitko juuri minua :D
Jokaisen "fail-videon" inspiraation lähde Jokaisen "fail-videon" inspiraation lähde
Semmosta. Semmosta.
Peliparodia - F.E.A.R. [2005] Peliparodia - F.E.A.R. [2005]
niin hyviä bittejä niin hyviä bittejä
Niin maukaksea kipsua :3 Niin maukaksea kipsua :3
Midäs däällä dabahduu? *hmmph* Midäs däällä dabahduu? *hmmph*
natseja vastaan natseja vastaan
Muutama webm 18 Muutama webm 18
Ylen uutisia. Ylen uutisia.
Yep. Yep.
Miten kakkaat? Miten kakkaat?
Vaihdevuodet Vaihdevuodet
>uhrilammasassburgerhattuteleportaatiojäbä :D (spray) >uhrilammasassburgerhattuteleportaatiojäbä :D (spray)
Hysteerinen ämmä sarjii Hysteerinen ämmä sarjii
Leslie ja homot Leslie ja homot
 736 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 21.07.2018 22:16:46
[ + 1 | ]

Formula

[15152] [0.webm] [3.1 MB] [640x360] [] []

f1

(16)  · 

formula

(19)  · 

läheltäpiti

 · 

tilanne

(5)
21.07.2018 22:29:05
#76242 [+-] Piilota Suosittele

Formulat on ehkä yks maailman tylsimmistä lajeista, äijät ajaa jonku 100 kierrosta samaa rataa, ehkä kerran kisassa viimenen ohittaa toiseksiviimeisen. Kelatkaa vaikka tätäki, tilanne ihan varmasti melko kuumottava mut katsojan silmään näytti ihan vitun tylsältä. En vaan ymmärrä miten tää on niin saatanan suosittua

22.07.2018 03:48:15
#76300 [+-] Piilota Suosittele

Hamilton ei ole hyvä kuski. Se osaa ajaa vain jos on ekana. Kaikki kisat missä on ollut takana on sinne jäänytkin. Aivan yliarvostettu. Auto on vain paras.

22.07.2018 11:49:24 | 11:50:09
#76354 [+-] Piilota Suosittele

Kyllönen: "Aijai, JJ:n (Jyrki Järvilehto) auton takaosasta sijaitsevista suuttimista tulee savua!"
Keke Rosberg: "Niin, näitä suuttimiahan kutsutaan ammattikielessä pakoputkiksi..."

Imola, 1994

"Ja katsokaa: auton takaosassa sijaitsevat suuttimet syöksevät ilmaan kummia kaasuja. Jos Keke Rosberg olisi täällä niin hän sanoisi niitä pakoputkiksi, mutta kun ei ole niin puhutaanpa nyt suuttimista."

Budapest, 1996

Otteita ajalta jolloin formulat oli vielä mielenkiintosia...

[ 5 viestiä | ]