Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 25.10.2017 02:30:13 Jäseniä 2 Vierailuja 671 Medioita 59

Pata-sedön kokoelma

Silitetään koiraa Silitetään koiraa
AH SINNE MENI AH SINNE MENI
100v 100v
mikko merikivi mikko merikivi
Kaverusten uskomaton stuntti tallentui videolle!!1 Kaverusten uskomaton stuntti tallentui videolle!!1
Maahanmuuton hinta suomelle Maahanmuuton hinta suomelle
Mertsi Mertsi
Suomalaisten ikuinen tietäjä Suomalaisten ikuinen tietäjä
Beer, shaken, not stirred Beer, shaken, not stirred
Syy äänestää Sale jatkokaudelle Syy äänestää Sale jatkokaudelle
Tämä soimaan aina kun tekee hyvää joka suhteessa Tämä soimaan aina kun tekee hyvää joka suhteessa
giding's me? giding's me?
Wabuu Wabuu
Horatio-Soini Horatio-Soini
Mentula Mentula
Cook the man some eggs Cook the man some eggs
bayraktar bayraktar
Taas historian havinaa Taas historian havinaa
>Oulu >Oulu
Mee nyt vittuun HD Mee nyt vittuun HD
M'führer M'führer
Hän vaikuttaa hermostuneelta Hän vaikuttaa hermostuneelta
Mummon manaaja Mummon manaaja
Everything Is Fine Everything Is Fine
 904 näyttökertaa, 2 viestiä, 8.95 MB, 1 tiedosto
26.06.2018 09:46:20
[ + 6 | ]

Hän vaikuttaa hermostuneelta

[14079] [0.mp4] [8.95 MB] [360x360] [] []

liikenne

(21)  · 

englanti

(41)  · 

arthur

(5)  · 

vine

26.06.2018 10:20:42
#69036 [+-] Piilota Suosittele

Samanlaista paskaa se on ruuhka aikoina joka kaupungissa jossa liikenne suunittelu on kustu totaalisesti ja pahimmassa tapauksessa saadaan idioottimaisia ruuhkia pahentavia ideoita kuten kavennetaan 4 kaistainen ajorata keskeltä kaupunkia 2 kaistaiseksi jotta saadaan kadun / tien kummallekkin puolen fillaristeille ja kävelijöille 5,5-6metriä leveät väylät! Kumpikohan on pahempi, se että kaikki autot jumittaa kauemmin (myös se julkinen liikenne) valoissa ja jonossa puskien kokoajan co2 + muuta pöllyä taivaalle, vai se että fillaristi joutuvat ajamaan vain kadun toisella puolen menevää kaistaa pitkin ja jalankulkijoiden täytyisi tyytyä vain 2,5-3 metriä leveisiin väyliin kadun kummillakin puolilla?

27.04.2020 07:04:24
#336820 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi fillarilla pääsee nätisti. Kunto pysyy kohtuudessa. Mutta mikä parasta, se ei maksa alkuhankinnan jälkeen oikeastaan mitään. Tunnin sisällä pääset kodista töihin, töistä kotiin.

Ei tarvitse istua ruuhkassa. Haittapuolena talvella on hiki. Jos pääset jäähtymään tie hieneritys lopahtaa alkaa olla epämukava tilanne. Mutta sekin on pieni hinta ruuhkattomuudesta.

[ 2 viestiä | ]