Perustaja SetäMies

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 22.05.2024 09:46:15 Jäseniä 2 Vierailuja 147 Medioita 74

Kanava jossa on kauniita naaraita. Ei pornoa.

American boy American boy
ihana ihana
kantasuomalaisilla miehillä ei olekkaan tällaista ;D ;D kantasuomalaisilla miehillä ei olekkaan tällaista ;D ;D
ihana nainen ihana nainen
Nalle Nalle
Ihana nainem Ihana nainem
Game of Thrones tiivistettynä Game of Thrones tiivistettynä
Ihana nainen Ihana nainen
Brittney kade Brittney kade
Turri Turri
Äijä Äijä
Härski meininki Härski meininki
Hölskyy Hölskyy
Anal Anal
erotiikkaa erotiikkaa
Tissit Tissit
Samsung Sembalot! Samsung Sembalot!
onko ihana <3 onko ihana <3
Eddie Meduza - Runka balle Eddie Meduza - Runka balle
Ihana nainen Ihana nainen
Anal Anal
eikun ohjaamaan eikun ohjaamaan
Kingassripper Kingassripper
Ihana nainen Ihana nainen
 1 246 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
08.10.2019 23:34:39
[ + 6 - | ]

Mr_Pihvi

[35274] [0.jpg] [0.05 MB] [830x490] [] []
0.jpg

jalaton

 · 

kyrpä

(203)
08.10.2019 23:43:45
#256829 [+-] Piilota Suosittele

Ottakaa nyt joku miinasta räjähtäneeltä puolikkaalta veteraanilta suihin. Se on tuonut paljon meillekkin. Öljyä kai. Ja pakolaisia.

09.10.2019 01:28:09
#256875 [+-] Piilota Suosittele

>>256868
America! Veteraanit ovat todella ylpeitä jenkeissä mitä ovat maalleen tehnyt. "Kertoisitteko mitä?" "Ööh tota me mentiin sinne kuolemaan kansan puolesta." "Miksi?" "Ämhh........ koska amerikka!"

Niille ei kannata siitä kyllä vittuilla. Olen ollut jenkeissä, ja eivät sitä, edes pientä armeijavitsiä hyvällä kato suomalaisen suusta.

09.10.2019 01:29:50
#256876 [+-] Piilota Suosittele

Sitäpaitsi Navy Sealsit eivät pärjänneet kovin hyvin Arctic One -leirillä 2017 lapissa tavallisten suomalaisten jääkäreiden seassa.

09.10.2019 04:04:31
#256891 [+-] Piilota Suosittele

>>256884
Ihmisille on paikkasa. Navy Sealssien pitäis pystyä operoimaan niin arktisilla alueilla, kuin siellä hullussa helteessä ilman paineita. Ovat amerikan ylpeys, ja uutisointia heistä ei katsota hyvällä.

Kuinkahan ois Navy Seal 6 vs Karhukopla? Joku 5vs5 ihan nopalla heitetyssä paikassa ja olosuhteissa.

Olen kattonut molempien koulutusvideoita, ja raakaa menoa. Suomalaisena laittasin silti rahani Ugandan lapsisotilaille. Ne on niin söpöjä ettei kukaan rohkene ampua

[ 13 viestiä | ]