Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 957 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Maustemies Maustemies
Ois makee paikka asua Ois makee paikka asua
Nazis Nazis
Totuus Totuus
Niin maukaksea viinaa Niin maukaksea viinaa
Nii saatana Nii saatana
Akulla on kunnon yrtit Akulla on kunnon yrtit
Kjäh röh! Kjäh röh!
Apustus Apustus
Vitun suomalaiset paskaa ilmaston Vitun suomalaiset paskaa ilmaston
Justice Justice
Se oli tonnin seteli Se oli tonnin seteli
Örkki Örkki
Sinne siis Sinne siis
Homo Homo
Matikka on vanhus Matikka on vanhus
Se on tulossa Se on tulossa
Hitler Hitler
Ihanan tiukkaa Ihanan tiukkaa
Taustakuva matskua Taustakuva matskua
Monskuun kalenteri Monskuun kalenteri
Horny is back Horny is back
Muovia enempi ku skodan puskurissa Muovia enempi ku skodan puskurissa
Fantasea Fantasea
 1 109 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
03.09.2022 11:07:50
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 03.09.2022.

Rings of power

[67155] [Probably-the-best-meme-Ive-seen-this-far-regarding-the-Rings-of-] [0.08 MB] [640x1199] [] []
Probably-the-best-meme-Ive-seen-this-far-regarding-the-Rings-of-

lotr

(97)  · 

amazon

(11)  · 

mulkut

03.09.2022 13:45:48
#596874 [+2] Piilota Suosittele

Pitäisköhän niitä amatsoonin rinkuloita vähän katsoa, niin tietäisi pitääkö niille nauraa kippurassa vai vain ihmetellä syntynyttä älämölöä.

Miljardin sarja ja rajusti on nyt haukuttu.

03.09.2022 19:51:08
#596930 [+-] Piilota Suosittele

>>596887
Löytyy HBO, Amazon, Viaplay, Netflix ja Paramount tällä hetkellä.

Heti kun ehtisi ja jaksaisi katsoa Ray Donovan -leffan, niin voisi heittää Paramountin pois ja vaikka Disneyn tilalle.
Paramountin appi on tehty 15 apinan toimesta ja asiakastuki vastaa vaan, joo ei ole nyt tuollaista toimintoa/mahdollisuutta.

03.09.2022 23:56:15
#596975 [+-] Piilota Suosittele

>>596970

Ja F1 Tv Pro:sta myös.

Viime vuonna oli F1:n vuoksi C Moren Sport. Siirtyi täksi vuodeksi Viaplaylle, mutta laskin että Viaplayn total olisi maksanut silti pirusti extraa (lähes C More Sportin verran) ja F1 Tv Pro tuli halvemmaksi, niin säästyi rahaa laittaa mm. Paramountiin.

Vaikka onhan se F1 Tv Prolla toki ärsyttävää kuunnella sitä Hamiltonin ja Russellin (ja Norrisin) yletöntä ja turhaa kehumista. No, Landoa voi kehua, mutta nillittävä kuukeri ja kyrpäpoika ovat sellaisia, että seinään saisivat vetää joka kisassa.

04.09.2022 18:44:09
#597048 [+3] Piilota Suosittele

Kaikki woke-pökäleet boikottiin. En aio tuota katsoa, niinkuin en katsonut mustaa Mannerheimiä, enkä sitä feministi-Ghostbusters'iakaan.

[ 12 viestiä | ]