Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 955 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Keke hoitaa Keke hoitaa
Ihanan tiukkaa Ihanan tiukkaa
Slayjerin kämppä Slayjerin kämppä
Nönnönnöö Nönnönnöö
Goomba buubs Goomba buubs
Sarummman! Sarummman!
Despootin palkka Despootin palkka
Tuo on haltia. Amazonin mulkut Tuo on haltia. Amazonin mulkut
Hapsin nuoruus Hapsin nuoruus
Mestari on tulossa Mestari on tulossa
Berjantaibers Berjantaibers
Tuossa kohtaa kännykkä alkoi toistaa pornoa Tuossa kohtaa kännykkä alkoi toistaa pornoa
On se ollu kova paikka On se ollu kova paikka
Saa siinä tonkia Saa siinä tonkia
täräytänkö täräytänkö
Vitun suomalaiset paskaa ilmaston Vitun suomalaiset paskaa ilmaston
Uraaliin niin että nuppi tutisee Uraaliin niin että nuppi tutisee
Tulpattud Tulpattud
Matikka on vanhus Matikka on vanhus
Puutteesta se johtu Puutteesta se johtu
Koko vuoden fiilis. Koko vuoden fiilis.
Mälli Netula Mälli Netula
hevit huutikset hevit huutikset
Ählyt ja onnellisuus Ählyt ja onnellisuus
 812 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
07.01.2021 21:11:32
[ + 3 | ]

Vammattikieltä

[50889] [178186.jpg] [0.06 MB] [720x659] [] []
178186.jpg

kieli

(132)  · 

englanti

(41)  · 

suomi

(394)
07.01.2021 21:43:42
#427637 [+-] Piilota Suosittele

Siinä sitten lähtee Stokkalle ostaan bleisereitä nostattaamaan fiilistä ja nappaa latten sitten lähimmästä popupista.

Onhan tuo ihan vitun perkeleestä, mutta itekkään ei jaksa töissä aina kääntää targettia kohtioksi tai biimiä suihkuksi. Eri asia on sitten viestittää työympäristön ulkopuolella, silloin harvoin kun on tarvetta, ihan suomenkielisillä sanoilla. Osittain on tuossa laiskuudesta kyse ja toisaalta tarve saada eksootiselta kuulostavia sanoja.

Tein muuten tänään mahtavan antipastin aamulla, jonka jälkeen söin mahtavan ala carten, ja illan päätin brunssilla, 'söin mitä kaapista löyty, linjastolla katoin kortista mitä on tarjolla ja join kännit'.

07.01.2021 22:07:20
#427648 [+-] Piilota Suosittele

Tuo rightin misu on sellainen eyecatcher, että mun basiceissani potenssi kasvaa ja statementtina haluan penetroitua eyecatcheriin pulssin vetäessä redlinella saavutettuani täyden potentiaalini.

07.01.2021 22:20:30
#427659 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä mää ainaki catchaan kaikki free misut mitkä happens kohdalle. Ja ku spiikkaan mun frendeil nii kyllä mä tsoukkaan samal niiden kaa. Kato ku mieli on free niin ei tarvi conjurata erilaisii tsänssei, you tiätteks?

[ 6 viestiä | ]