Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 957 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Rita Behm Rita Behm
Nazis Nazis
Avril Avril
Hyvää vappua Hyvää vappua
BURN BURN
Paras rulla Paras rulla
Bojoing! Bojoing!
Niin se menee Niin se menee
Dumb cunt Dumb cunt
Nelson Nelson
Ihana nainen Ihana nainen
Captain Ukraine Captain Ukraine
Aku ja avaruuskulttuuri Aku ja avaruuskulttuuri
Despootin palkka Despootin palkka
Arja laine Arja laine
Älä ulise Älä ulise
Fin Diesel Fin Diesel
Cute asf Cute asf
Hieno laji Hieno laji
Kjäh röh! Kjäh röh!
Örkki Örkki
hevit huutikset hevit huutikset
Ja hermothan siinä meni Ja hermothan siinä meni
Safety first Safety first
 751 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto
24.10.2020 22:10:01
[ + 2 | ]

Se on tulossa

[48919] [177797.jpg] [0.04 MB] [680x680] [] []
177797.jpg

24.10.2020 22:12:09
#402277 [+-] Piilota Suosittele

Olemme jännän äärellä. Kumpi kahdesta dementikosta pääsee johtamaan yhtä maailman supervalloista siksi aikaa, että kuolevat vanhaan ikään?

24.10.2020 22:15:27
#402279 [+-] Piilota Suosittele

>>402277 Jännää ku ryssällä jännässä paikassa.
Valehteleva paskiainen, vai seniili lastenkoskija.
Jenkit valitsee taas ruton ja koleran väliltä, ja se on ihan niiden oma vika.

24.10.2020 22:21:40
#402284 [+-] Piilota Suosittele

>>402279
On se perkele ihime maa, ku ei oo käytännössä ku kaks puoluetta ja aina niien ehokkaat on vähintään seittenkymppisiä ja vähintään semi-seniilejä.

24.10.2020 22:46:11
#402289 [+-] Piilota Suosittele

>>402284 Joko ne ihmiset on nii saatanan tyhmiä, että ne haluaa tuommoset ehdokkaat, tai sen maan johtaminen on sen sortin syöpää että kukaan fiksu ei siihen lähde.

25.10.2020 00:58:50
#402343 [+-] Piilota Suosittele

Sleepy Joe!

Katsoin töiden ohessa vähän Ylen näyttämää väittelyä perjantaina ja pakko sanoa, että Trumpilta on viety päällepuhumisen estämisien jne. toimien kautta aseet ja Sleepy Joe saatu näyttämään paremmalta. Itsekin väittelyiden perusteella taipuisin Sleepy Joen puolelle, vaikka ihan aidosti gubbe onkin toinen jalka haudassa ja varamiesten varamies, aito Sleepy Joe.

Silti, jotta mediamaailma ja vasemmisto (Suomessa ja USA:ssa) itkisi ideologiset subjektiiviset aivonsa pihalle, toivon Trumpin voittoa. Se tekisi harhaiselle maailmansyleilylle nimittäin hyvää ja palauttaisi maan pinnalle + tukisi oman maan arvostusta maailmanhalailun sijaan.

26.10.2020 18:03:30
#403219 [+-] Piilota Suosittele

Mä toivon Trumpin voittoa. Ensimmäistä kertaa yli sataan vuoteen Yhdysvallat on päässyt irti wilsonilaisesta imperialismista.

[ 8 viestiä | ]