Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 955 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Me too saatana! Me too saatana!
Nyt suudelkaa Nyt suudelkaa
On tämä saatana työmaa! On tämä saatana työmaa!
Njet panic! Njormal catastrof. Njet panic! Njormal catastrof.
Raakaa peliä Raakaa peliä
Fin Diesel Fin Diesel
Muodollisesti pätevä Muodollisesti pätevä
täräytänkö täräytänkö
Hieno firma Hieno firma
Justice Justice
Tuota muijaa ei pimeästä löydä Tuota muijaa ei pimeästä löydä
Viinatrokari varmaan säikähti Viinatrokari varmaan säikähti
Fantasea Fantasea
Nyt ollaan ongelman äärellä Nyt ollaan ongelman äärellä
Totta joka sana! Totta joka sana!
Ainoa heikkous Ainoa heikkous
Matikka on vanhus Matikka on vanhus
Corona Corona
Aimo annos pervitiiniä Aimo annos pervitiiniä
Rat Rat
Akulla on kunnon yrtit Akulla on kunnon yrtit
Koko vuoden fiilis. Koko vuoden fiilis.
Kilpailutettiin urakka Kilpailutettiin urakka
Se oli tonnin seteli Se oli tonnin seteli
 921 näyttökertaa, 32 viestiä, 3.6 MB, 1 tiedosto
04.10.2020 18:01:02
[ + 3 | ]

Sunnuntain synnit

[48385] [20201004_175912.jpg] [3.6 MB] [4608x3456] [] []
20201004_175912.jpg

valhalla

 · 

valupertti

(86)
05.10.2020 07:36:54
#396281 [+-] Piilota Suosittele

>>396278
Ulisen vain kun on ulistavaa. Luolaston servut käyvät jo aika raskaalla, ja sen takia sivu ei aina edes toimi. Jos kantaisit kortesi kekoon ja skaalaisit vaikka VGA-tasolle, se riittäisi.

Eiks sua vituta kirjottaa tollasella näppäimistöllä?

05.10.2020 16:37:12
#396384 [+-] Piilota Suosittele

>>396307
Ja siihen tarvitsee tottakai kannettavan teholäppärin jolla voi pelat.. tehdä sen lappusen jonka sokea neekerikin osaisi kirjoitt.. siis SEN TARVII!

03.12.2021 23:21:15
#524403 [+1] Piilota Suosittele

>>396300 Tyhäm Oglaf kallost juodaa nii et se o vääripäi. Siks kallo onki saksaks totenkopf eli kuolleen kuppi. Oon muute juonu ihmise pääkallost kaliaa

29.01.2022 20:00:52 | 20:01:40
#543567 [+-] Piilota Suosittele

>>543556
Mä yritän! :D
Mä koitan kattoa ikäänkuin takana oleva ruutu ois tavallinen eikä läppärin, näkyiskö se sit? Ei, toi läppäri paistaa ihan vitusti liikaa vaikka keskityn tuijottaan pelkkää pulloo. Myös toi valoisa tauta paistaa läpi liian paljon. Jos huone ois hämärä ni ehkä sitten?

Hankkikaa rillit xD

[ 32 viestiä | ]