Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 955 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Pelasti kamunsa Pelasti kamunsa
Tuossa kohtaa kännykkä alkoi toistaa pornoa Tuossa kohtaa kännykkä alkoi toistaa pornoa
Harvinaislaatuista yksityisyyttä Harvinaislaatuista yksityisyyttä
Kunnollista aikaa Kunnollista aikaa
Kuninkaiden kusilaari Kuninkaiden kusilaari
Niin maukaksea viinaa Niin maukaksea viinaa
Niin.... Niin....
Hieno firma Hieno firma
Ryyps Ryyps
Hergullisen näköistä Hergullisen näköistä
Se oli tonnin seteli Se oli tonnin seteli
Ainoa heikkous Ainoa heikkous
Dumb cunt Dumb cunt
Kaverit kaljalla Kaverit kaljalla
Kauneutta politiikan keskelle Kauneutta politiikan keskelle
Matikka on vanhus Matikka on vanhus
Nyt suudelkaa Nyt suudelkaa
Mälli Netula Mälli Netula
Taustakuva matskua Taustakuva matskua
Uraaliin niin että nuppi tutisee Uraaliin niin että nuppi tutisee
Tervetuloa Pariisiin Tervetuloa Pariisiin
Sunnuntain synnit Sunnuntain synnit
Palveleva koiro Palveleva koiro
Pientä kehitystä tapahtunut Pientä kehitystä tapahtunut
 1 022 näyttökertaa, 24 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
24.02.2020 01:41:10
[ + 6 | ]

Visa pystyyn

[40014] [20200221.jpg] [0.07 MB] [720x810] [] []
20200221.jpg

c64

 · 

commodore

(7)
24.02.2020 08:19:42 | 08:19:55
#311026 [+1] Piilota Suosittele

Tää sai välillä toimia jalkapallon korvikkeena kun kymmenenkään yrityksen ja puolentoista tunnin jälkeen lataus ei onnistunut.

24.02.2020 10:58:26
#311044 [+-] Piilota Suosittele

Minäpä tiiän!
Paikallisessa Powerissa (entinen Expert, onko vaihtanut nimeä Suomessa?) oli kaupan Commodore-64!
Olis pitänyt ostaa, vaan en ostanut.
Olenko homo?

24.02.2020 15:02:31
#311070 [+-] Piilota Suosittele

>>311044
Olenko homo?

Tuo homous on ihan sun oma asia, mutta se uus C-64 mini on ihan höpö, ku siinä ei oo oikein niitä pelejä joita ite silloin joskus pelasin....

24.02.2020 19:08:07
#311118 [+1] Piilota Suosittele

>>311072
Hommasin aikoinaan kommunikaattoriin 64 emulaattorin ja pelasin duunissa paskalla kaikki kentät läpi. Sitten latasin netistä jumalattoman satsin fanien tekemiä kenttiä ja pelasin nekin paskalla läpi. Oi niitä aikoja. Nykyään katselen Netflixiä paskalla.

24.02.2020 19:33:09
#311133 [+-] Piilota Suosittele

Käännä nauha ja kelaa lukemaan 100.
Heitä 2 kuperkeikkaa ja seiso käsilläsi - hyvällä säkällä kaikki sitten toimii, tai sitten ei.

[ 24 viestiä | ]