Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 05.02.2019 21:39:30 Jäseniä 13 Vierailuja 2 328 Medioita 213

Niilo22, Mikael Kosola

Lempäälän lällättelijä22 Lempäälän lällättelijä22
käsitelty käsitelty
marinaadinmaistelija22 marinaadinmaistelija22
uusi juhla mokka mainos uusi juhla mokka mainos
ei siellä voinu kuvata ei siellä voinu kuvata
no nyt onh222 no nyt onh222
kosolan silmistä nähtynä kosolan silmistä nähtynä
perunalaatikkoraivo22 perunalaatikkoraivo22
lfyyrer22 lfyyrer22
vuoden työt tehty, kasasi hyllyn itse vuoden työt tehty, kasasi hyllyn itse
kuralla22 kuralla22
Niilo22 syö kuumia siipiä Niilo22 syö kuumia siipiä
Lil Tunteisiin22 Lil Tunteisiin22
räppinäppi22 räppinäppi22
haukotuttaa kun pitää lähteä ihan tosissaan haukotuttaa kun pitää lähteä ihan tosissaan
Rikosimotusta vaan kehiin pitsan tilaajalle ja lähetille Rikosimotusta vaan kehiin pitsan tilaajalle ja lähetille
Niilo eduskuntaan Niilo eduskuntaan
Pitää ottaa rauhallisesti Pitää ottaa rauhallisesti
Niilo22 Niilo22
ennen raitistumista ja sen jälkeen ennen raitistumista ja sen jälkeen
koostevideo koostevideo
Pilkki22 kooste(rentoutuminen) Pilkki22 kooste(rentoutuminen)
tämmönen paikka tämmönen paikka
mitä vittua mitä vittua
 962 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
28.11.2020 03:21:12
[ + 1 | ]

Niilo ja Onni uimassa

[49861] [8b1e9f57.jpg] [0.1 MB] [1080x1066] [] []
8b1e9f57.jpg

06.01.2022 03:11:21
#536646 [+-] Piilota Suosittele

>>413979
>>414007
Onko tämä vanhempi mies/nuorempi poika homoilu yhtäkkiä taas hyväksyttyä? Eikö äsken hirtetty paaveja siitä, että ne oli liian normoheteromiehiä edes ymmärtämään, mitä pedofilia tarkoittaa? Sinut revitään saatana ittespieksämisluolasta, jonne menit pieksämään pahat ajatukses, ku ajattelit tuhmia Sisar Murjaanan mustan kaavun alta näkyneestä valoisesta kankaasta, jonka kuvittelit pitsiksi, mutta joka olikin pellavaa, suoraan Paavin istuimelle ja sitten liimatukkanen lipevä konklieeri tuo sulle nipun papereita ja sanois että "Nii nyt ois nää kohut, et sä viitsitsä hoitaa ku me ei oikein ees niiku uskota jne..."

En ees itekkään tiiä mitä olin selittämässä, mutta vastatkaa. Mahtaa huomenna ihmetyttää. 😆

[ 4 viestiä | ]