Jotkut meistä osaa ajatella, että kyse on viihteestä. Osa meistä ymmärtää, että piirretyt eivät ole kuvaus elämästä tai eläimistöstä. Osa meistä ei tajua asioiden eroa.
Osa meistä on valittu vaaleilla edustamaan kansaa. Osa meistä uskoo joulupukkiin.
[
3 viestiä
|
]
⭰
jollain onh ollu aikaa22
Pilkki22 kooste(rentoutuminen)
no nyt onh222
talla
ranskalaispuuro22 &lumen
Kaksikon aivot ja voima, alfa ja omega. Merirosvo ja aatelisto.