Jotkut meistä osaa ajatella, että kyse on viihteestä. Osa meistä ymmärtää, että piirretyt eivät ole kuvaus elämästä tai eläimistöstä. Osa meistä ei tajua asioiden eroa.
Osa meistä on valittu vaaleilla edustamaan kansaa. Osa meistä uskoo joulupukkiin.
[
3 viestiä
|
]
⭰
herr22
lemböölen imaami
Nuulo katsoo powerin mainoksia
mynth on
tämmönen paikka
Aikuiselle vai lapsi22
painovoima vittuilee
Nautin tästä
kumpi näyttelijä
psykoosit tulille
Härri Pöpper
jollain onh ollu aikaa22
mieti ite
no nyt onh222
Niilo22 - Juodaan Vii...Olutta (Hector cover)
löysät pyöräilyvideot luikautetaan
talla
Rikosimotusta vaan kehiin pitsan tilaajalle ja lähetille