Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 139 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Vähän kannustusta viikonlopulle Vähän kannustusta viikonlopulle
RASMUS RASMUS
Lauramme Lauramme
Asunto Asunto
miesten syy miesten syy
Auto hajosi Auto hajosi
Dodiin Dodiin
Syy on toisissa Syy on toisissa
for-god for-god
Hitler ei ole hauska Hitler ei ole hauska
kikikikikkikkiii kikikikikkikkiii
Pirun valkoiset. Pirun valkoiset.
Sensuuri Sensuuri
GIBS GIBS
Vihreät. Vihreät.
Toivo elää Toivo elää
Kokoomus! Kokoomus!
Saatanan saatana! Saatanan saatana!
Idols on rasistinen Idols on rasistinen
Kohtalomme Kohtalomme
hakanen hakanen
Hyvää tiistaita Hyvää tiistaita
totuus sattuu... totuus sattuu...
Keksi uus apina Keksi uus apina
 912 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
11.01.2020 07:45:46
[ + 2 - | ]

Totuus 3

[38408] [FB_IMG_1578549112974.jpg] [0.05 MB] [750x720] [] []
FB_IMG_1578549112974.jpg

usa

(202)  · 

iran

(31)
11.01.2020 12:16:02
#292631 [+-] Piilota Suosittele

Jotenki too vaikuttaa semmoselta "totuudelta". Uutusissa kerrotaan vaan ne totuudet jotka on tarpeeksi yksinkertasia selittää ameriikan kansalle

11.01.2020 17:06:51
#292713 [+-] Piilota Suosittele

>>292687 juu iran pommittaa saudi tankkeria
Iran ampuu amerikkalaisen sotakoneen iranin ilmatilassa
Iran ottaa haltuun brittitankkerin kaksi viikkoa sen jälkeen kun britit olivat ottaneet iranien öljytankkerin haltuunsa
Iran tuhoaa saudi öljytehtaan
Iran hyökkää usa tukikohtaan jossa ei ollut yhtään ihmisiä
Iranilaiset protestoivat jenkkejenbsotajoikkojen olemista niiden omassa maassansa
Amerikkalaise murhaavat heidän "marsalkka mannerheimin" ja muita johtohahmoja kansainvälisellä (rauhan alue) lentokentällä
Ihmiset ja media sanovat että amerikka alotti sodan (murhasi ohjusiskulla jumalallisesti kunnioitetun johtohahmon)

13.01.2020 10:40:48 | 10:46:13
#293348 [+-] Piilota Suosittele

>>293236 www.google.com jos kone menee iraniin niin silloin se on mennyt sinne. Miksi muuten iranilaiset osottaisi mieltänsä amerikkalaisia vastaan, google on usan valtion hallussa oleva hakukone ja se ei varmaan kaikkea näytä mitä siellä oikeasti tapahtuu

[ 8 viestiä | ]