Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

36 faktaa 36 sukupuolesta 36 faktaa 36 sukupuolesta
voi poloja ;__; voi poloja ;__;
RASMUS RASMUS
Inhottava pervo Inhottava pervo
Feministit rikkomassa vaakoja Feministit rikkomassa vaakoja
Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin
Checkmate Checkmate
Kuumies, Kuumies, etkö nää Kuumies, Kuumies, etkö nää
MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa
Elämää juutalaisessa perheessä Elämää juutalaisessa perheessä
naama naama
Monikulttuurisuus on rikkautta... Monikulttuurisuus on rikkautta...
Selkäänpuukotusfakta WW1 Selkäänpuukotusfakta WW1
Sekasikiöiden sadut Sekasikiöiden sadut
Tytöillä on helppoo Tytöillä on helppoo
Ruotsi Ruotsi
lapsi tulossa lapsi tulossa
Miesten muotia Miesten muotia
epäilyttää epäilyttää epäilyttää epäilyttää
Ass hunter Ass hunter
Asunto Asunto
Kootut selitykset Kootut selitykset
karkotetta karkotetta
gay gay
@-
 1 071 näyttökertaa, 7 viestiä, 9.9 MB, 1 tiedosto
30.04.2019 21:18:08
[ + 5 - | ]

Adi

[28942] [e11d0b67.mp4] [9.9 MB] [800x450] [] []

hitler

(351)  · 

puhe

(25)
01.05.2019 04:36:55
#196229 [+-] Piilota Suosittele

voi olispa hitler olis voittanut. nykyään kaikki mennyt vituiks näitten mamu raiskaajien ja jutskujen kanssa.

01.05.2019 16:19:33
#196445 [+-] Piilota Suosittele

>>196229
voi olispa hitler olis voittanut.

Riippuu minä vuonna. '44-'45, niin ne ois tehnyt meistä esimerkin miksi ei saksalaisille kannata vittuilla.

Sitä ennen, en tiedä... Antero saattas tietää.

01.05.2019 21:50:36
#196566 [+-] Piilota Suosittele

196413 keskusta ja konservatismi on molemmat vähän niinku merkkejä siitä et ÄO ei oo kaksnumeroinen tai sen paremmalla puolellakaan :D

[ 7 viestiä | ]