Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :> Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne. Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.
No siis ainakaan tuo kysyjä ei ollut mikään vitun kiihkovassari. Vaik tosin en kyl tiedä miten vitus idols ees toimii. Mut siis vaikka oiskin näin niin aika vitun pieni ongelma edes. Ei idols ole ainoa tapa menestykseen muusikkona.
[
7 viestiä
|
]
⭰
Mustamaija
naama
Pelastusvene
vitaepro
Suvakkien viimeinen pelikortti
Mestari
Antirasistien mietteitä
Asunto
RASMUS
gay
varggi
Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä.