Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 140 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
Checkmate Checkmate
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
karkotetta karkotetta
lasipesuneste lasipesuneste
36 faktaa 36 sukupuolesta 36 faktaa 36 sukupuolesta
Miete Miete
Näin se vaan on! Näin se vaan on!
Adi Adi
Tänään tarjolla Euroopassa Tänään tarjolla Euroopassa
Mitä? Mitä?
Vihervasemmisto Vihervasemmisto
Tutkiminen on rasismi Tutkiminen on rasismi
Dodiin Dodiin
Taas ennakoitiin sukupuoli II Taas ennakoitiin sukupuoli II
Pakolaiset presidenttejä öyh möyh Pakolaiset presidenttejä öyh möyh
gay gay
Sopii myös YLEen.. Sopii myös YLEen..
Nainen Nainen
Joka viides vanki on ulkomaalainen Joka viides vanki on ulkomaalainen
karkotetta karkotetta
Mitä kaikki femakot haluavat Mitä kaikki femakot haluavat
MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa
Totuus Totuus
@-
 808 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto
04.11.2018 12:07:36
[ + 4 - | ]

Suomen vika kaikki taas

[20152] [tiedosto.png] [0.24 MB] [707x317] [] []
tiedosto.png

huku

 · 

neekeri

(1399)  · 

ei

(149)  · 

kiinosta

04.11.2018 12:37:30 | 12:38:38
#117874 [+-] Piilota Suosittele

117871

Kuva sen paremmin kun rasmuskaan ei edusta eikä ole koskaan edustanut minun ajatusmaailmaani. Minun ajatusteni liittäminen noihin pelleihin on vain oikkarirunkkareiden säälittävä olkinukke kun parempaakaan ei keksitä.

05.11.2018 00:48:45
#118087 [+-] Piilota Suosittele

117894

en tiiä onkse juhlimisen arvosta että toisessa 100%:n idioottimassan päässä on vastapään edustajan mielestä jotenkin vähemmän idiooteiksi luettavia yksilöitä kuin omassa 100%:n idioottimassan päässä.

[ 7 viestiä | ]