Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :> Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne. Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.
Olkoonkin läppä ja sarkasmia, mut tuli kyllä niin voimakas yökkäysrefleksi tästä kuvasta että huhhuh. Hyi helvetti, miettikää toi voi olla jonku fetissiki. Oksennus!
[
2 viestiä
|
]
⭰
ilmastonmuutos
Niin totta
vitaepro
Vihreät III
Tutkiminen on rasismi
Mestari
Mitä kaikki femakot haluavat
Kyoko pakkopalautetaan
Ihan vitun normaalia
Ainakin henkiseltä tasoltaan
Kiitos mestari
rasmusta vaihteeksi
Hahahahah
Ryppy ja Hassan osa II
Joka viides vanki on ulkomaalainen
tintti pakenee itiksestä
Neekerin aivot
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää