Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 458 Medioita 729

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Mit vit Mit vit
volvostus volvostus
Näpit irti Näpit irti
Kolari Kolari
Apu Moe Apu Moe
sorakuski anthem sorakuski anthem
Fingerpori apustaja Fingerpori apustaja
surunloinen apu surunloinen apu
Apustettu istemruha Apustettu istemruha
Kyseliäs Kyseliäs
vihaajat vihaajat
Pepardo Pepardo
ripperiino ripperiino
Hoppeaa hihitykses! Hoppeaa hihitykses!
apustajia apustajia
Muurinmurtaja Muurinmurtaja
rutiinit rutiinit
Metali musiki apu Metali musiki apu
doom apu doom apu
Possujuna Possujuna
Ricardostaja Ricardostaja
Ilnmastom apustus Ilnmastom apustus
kusettaa kusettaa
hesburger hesburger
 872 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
30.03.2018 00:24:18
[ + 6 | ]

Laitnta rukaa

[9730] [88f5010b.jpg] [0.09 MB] [1039x559] [] []
88f5010b.jpg

apu apustaja

(344)
01.04.2018 23:54:17
#43359 [+-] Piilota Suosittele

43356 Silica gel on mainiota tavaraa! Tosin mun venäläiset kultarahat eivät sitä erityisesti kaipaa. Esimerkiksi sota-ajan rauta- ja sinkkirahat kaipaavat. Vituttaisi jos ne jatkaisivat happanemistaan myös mun käsissäni.

[ 3 viestiä | ]