Perustaja MC-Kyrpähuora

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:14:31 Jäseniä 61 Vierailuja 87 116 Medioita 3103

Pornoa ja sen sellaista

Naistenpäivä media Naistenpäivä media
Maitosuklaata Maitosuklaata
ryppyreijän_ritarin homostelut ryppyreijän_ritarin homostelut
SpongeBob SquarePants SpongeBob SquarePants
ihana nainen ihana nainen
metallinainen metallinainen
Pylly Pylly
herkkulautanen herkkulautanen
sarina valentina sarina valentina
Jakopään ketju Jakopään ketju
Peter Pan uudempi versio Peter Pan uudempi versio
Helmi Helmi
talidomi tintti talidomi tintti
Muhq Muhq
Stacie starr vs rachell steele Stacie starr vs rachell steele
oikea faaraokisu oikea faaraokisu
Oon toi (ikkunan takana katson) Oon toi (ikkunan takana katson)
Polkijatyttö Polkijatyttö
manne pornoa manne pornoa
Ilveilyä Ilveilyä
ihana nainen ihana nainen
pikkukallen oppivuodet pikkukallen oppivuodet
asian blowjob asian blowjob
Valak Valak
 637 näyttökertaa, 7 viestiä, 34.99 MB, 1 tiedosto
27.07.2025 17:59:02
[ + 0 | ]

Portaita

[82002] [tiedosto.mp4] [34.99 MB] [1280x720] [149.01s] [] []

27.07.2025 18:25:50
#708627 [+1] Piilota Suosittele

Voi jumalauta 😂 mut otas ite 500kg tanko ja kävele 3 metriä rappusta saatana. YLÖSPÄIN!

Alashan se tulee sieltä kuin sellainen klöntti rasvaa paistinpannulla jota se onkin, vain hieman kookkaampana.

29.07.2025 12:41:25
#708873 [+1] Piilota Suosittele

>>708627

En ota. Sairaus tuo on, että mättää kaikkea paskaa porstuaan niin maan perkeleesti. Liikunta erittäin vähäistä. Tämä tekee myös tuhoa suomessa. Liikalihavuuden hinta on erittäin korkea.

29.07.2025 20:58:25
#708987 [+1] Piilota Suosittele

>>708873
Onhan se. Minua ei harmittaisi ollenkaan jos sokeri- ja rasvaherkkujen hinnat olisivat pilvissä suhteessa alkoholiin Suomessa, myös pikaruoka, mutta se tappaisi bisneksen. Alkoholin tilaaminen ulkomailta vain kasvaa kun sitä voisi myydä vaikka edes lähes sillä hintaa ettei kannata tilata tai hakea kun silloin ei saa heti.

30.07.2025 16:59:56
#709149 [+1] Piilota Suosittele

>>708987

Tämöäö on kyllä jännä yhtälö.
Tee tuote suomessa. Myy se ulkomaille 0-verolla. Rahdataan rekalla laivalle. Puretaan laivalle. Rahdataan laivalla saksaan. Puretaan vaunu laivasta lähiterminaaliin. Suomalainen tilaa tuotteen, maksaa siitä paikallisen alvin. Tuotteet kerätään ja rahdataan laivalle. Tuote kuljetetaan laivalla saksasta suomeen. Suomessa puretaan lähiterminaaliin. Lähiterminaalista jaetaan asiakkaille.

Ja Suomi ei pysty myymään halvemmalla vaikka rahti + tuotteiden hinta on huomattavasti halvempi ulkomailla.
Suomi on oikein vihreä maa. Tuo on niin vihreää toimintaa ettei ole tosikaan.

3 Litran viini pib maksaa suomessa 32 eur. Saksassa 9,90. Sama tuote.

30.07.2025 21:17:01 | 21:18:30
#709232 [+-] Piilota Suosittele

>>709149
Just toi :D eikä vieläkään voi laskea vaikka 30%:lla hintoja, silla saisi verokassaan huomattavat määrät enemmän kuin nyt.

e: ja tarkoitan hintoja, eli veroa pitäisi laskea enempi.
-hapsi_ sonjana saatana 🤬

[ 7 viestiä | ]