Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Pahan näköinen jalka Pahan näköinen jalka
Herrasbörh lepäilemässä :3 Herrasbörh lepäilemässä :3
MacGruber sijoittaa MacGruber sijoittaa
The Haunter Of The Dark The Haunter Of The Dark
PARADISE LOST - Beneath Broken Earth (OV) PARADISE LOST - Beneath Broken Earth (OV)
Cosmic Monsters Inc. Cosmic Monsters Inc.
Marilyn Manson - My Monkey Marilyn Manson - My Monkey
KOЯN- Shoots and Ladders (AC3 Stereo, OV) KOЯN- Shoots and Ladders (AC3 Stereo, OV)
"Joko nyt on aamu?" :3 "Joko nyt on aamu?" :3
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Amon Amarth "Twilight Of The Thunder God" (OV) Amon Amarth "Twilight Of The Thunder God" (OV)
Cthulhun nimeen! Cthulhun nimeen!
MARILYN MANSON - SAY10 (OV) MARILYN MANSON - SAY10 (OV)
The Quaker City Night Hawks - Some of Adam's Blues The Quaker City Night Hawks - Some of Adam's Blues
CMX - Kultanaamio CMX - Kultanaamio
Urin kuninkaallinen peli Urin kuninkaallinen peli
Synonyymipullat Synonyymipullat
Windows Windows
Strategic value: Absolute Strategic value: Absolute
Babylon Zoo - Spaceman Babylon Zoo - Spaceman
Nyt tuli börheälle töitä Nyt tuli börheälle töitä
Slipknot - Duality (OV) Slipknot - Duality (OV)
Eipäs pilkitä vielä, ilta on nuori! Eipäs pilkitä vielä, ilta on nuori!
Kumikameli - Tuomittu juntiksi Kumikameli - Tuomittu juntiksi
 898 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.92 MB, 1 tiedosto
25.08.2018 01:02:34
[ + 5 - | ]

O hi! Low five!

[16505] [1391266.jpg] [0.92 MB] [640x1943] [] []
1391266.jpg

kissa

(5203)  · 

koppa

(6)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)
25.08.2018 13:59:46
#87404 [+-] Piilota Suosittele

>>87257

Kuva liittyy hieman viimeaikaisiin tapahtumiin. Mortti ei halua enää nukkua tassusängyssä, on potkinut pari kertaa sen nyt viikolla lattialle. Siitä on tullut iso poika ;__;

25.08.2018 14:08:43 | 14:09:09
#87411 [+-] Piilota Suosittele

>>87404

EIII! ;___; Tuo tassusänkyhän on ollut tyyliin aina ;___;

Mortti hei, tämä on nyt vain nuoren aikuisen ohimenevä "en tee ikinä enää mitään samoja juttuja kuin pentuna" -vaihe, ei kannata hankkiutua pedistä eroon! :3

[ 4 viestiä | ]