Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Keppustelua Keppustelua
Helmet - In The Meantime Helmet - In The Meantime
Kiva kyyti Kiva kyyti
YUP - Daavidin Fuzz YUP - Daavidin Fuzz
31 - Aerosmith - "Dream on" 31 - Aerosmith - "Dream on"
Jarkko Martikainen - Pidän tästä paikasta Jarkko Martikainen - Pidän tästä paikasta
Melkein Nugs Melkein Nugs
David Bowie - Heroes David Bowie - Heroes
Maikki nauttii auringosta :3 Maikki nauttii auringosta :3
Telttaileva Kukkaismortti :3 Telttaileva Kukkaismortti :3
Hailuodon kirkon pienoismalli Hailuodon kirkon pienoismalli
Kiinnostus herää Kiinnostus herää
World without man World without man
Opeth Blackwater Park (FA) Opeth Blackwater Park (FA)
Korn - Blind (OV) Korn - Blind (OV)
Järkeenkäypää Järkeenkäypää
PARADISE LOST - Beneath Broken Earth (OV) PARADISE LOST - Beneath Broken Earth (OV)
Luolaston käyttäjien kuivakaapit Luolaston käyttäjien kuivakaapit
Focus - Hocus Pocus Live '73 Focus - Hocus Pocus Live '73
Ei ole mitään syytä kiihtyä Ei ole mitään syytä kiihtyä
Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama
System of a Down - Roulette + Lyrics System of a Down - Roulette + Lyrics
PYLLYNALLE TYKKÄÄ KAKASTA PYLLYNALLE TYKKÄÄ KAKASTA
Lianne La Havas - Tease Me (Live) Lianne La Havas - Tease Me (Live)
 765 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
21.07.2019 17:46:18
[ + 3 | ]

Kurks

[32411] [0.jpg] [0.08 MB] [640x480] [] []
0.jpg

kissa

(5203)  · 

tyyny

(30)  · 

koppa

(6)  · 

katse

(63)  · 

vivamort

(152)
22.07.2019 21:45:53
#229370 [+-] Piilota Suosittele

>>229329
Rontilla paistaa kylkiluut vaikka se syö kuin sika. Älyttömiä määriä, mutta toisaalta se juoksee aivan halvatunmoisia lenkkejä joka päivä vaikka ois 35°C. Koiria ei sais nyt pitää vapaalla, mutta ei tuolla keskellä korpea tai mökillä kukaan siitä valita.

Lasketaan se aina yksityisellä tiellä vapaaksi eikä se mihinkään karkaile. Ainakaan pidemmäksi aikaa.

Aavistaa että sinne jääpi jos kauemmas menee :D

23.07.2019 01:58:29
#229432 [+-] Piilota Suosittele

>>229383
Sehän siinä on että jos saa vainun, se ei tottele mitään. Sitten kun sen saa kolmen miehen voimin keskelle, niin joku nappaa nopeasti liiveistä kiinni, ja Rontti saa kurinpalautuksen.

Ihmisten ilmoilla sitä ei ole tarvetta käyttää. Noh, ehkä kotona :D

Todella kovatahtonen mulkku ja ilkeä peto se on välillä, mutta silti "laumallensa" hyvin kiltti :3

23.11.2020 15:58:58
#412256 [+-] Piilota Suosittele

>>412175

Anteeksi kamalasti Vivis ;____; Mutta kun olet semmoinen ihanan behmoisa superbaijattava lötkömötkö :333 Ja joskus vähän karvamato ;3 Ja näköjään myös tarkkaavainen tonttuvahti :3

Ja superbörheä tyynyn takana duimisdelija ;3 <3

[ 8 viestiä | ]