Perustaja sekös

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 26.11.2017 14:40:21 Jäseniä 6 Vierailuja 954 Medioita 67

ei paskea

ICE ICE BABY! ICE ICE BABY!
kot kot
Mr Coomer Mr Coomer
voi vitya voi vitya
uskotko uskotko
ennen ja jälkeen ennen ja jälkeen
Caspian Sea Monster Caspian Sea Monster
Kyberneukkula Kyberneukkula
internetti 101 internetti 101
Myöhemmässä elämänvaiheessa neropatti tuli ammutuksi Myöhemmässä elämänvaiheessa neropatti tuli ammutuksi
Homer Homer
Blini Kot Blini Kot
Splört splyt :D Splört splyt :D
Ihana pari Ihana pari
tyttö tyttö
Nussitaan aika-avaruutta Nussitaan aika-avaruutta
"Ei pysty, äiti, deus vulttaan juuri" "Ei pysty, äiti, deus vulttaan juuri"
Demonstroitu Totuus Demonstroitu Totuus
Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta? Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta?
too young to die too young to die
hyvät ajat hyvät ajat
Pekka Siitoin tribute Pekka Siitoin tribute
jäänmurtaja jäänmurtaja
Neropatin myöhemmät elämänvaiheet Neropatin myöhemmät elämänvaiheet
 1 072 näyttökertaa, 7 viestiä, 10 MB, 1 tiedosto
20.03.2018 17:25:20
[ + 5 | ]

Hautajaismenot

[9336] [Tiibet-hautajaiset.webm] [10 MB] [427x240] [] []

tiibet

 · 

sky burial

 · 

korppikotkat

 · 

hautajaiset

(18)
20.03.2018 19:05:07
#39996 [+-] Piilota Suosittele

Onhan tuo aika hurjaa länsimaalaisen silmin, mutta tässä pitää tehdä ymmärrys-face. Buddhalaisessa perinteessä sielu on jo siirtynyt ruumiista, ja jäljellä on vain tyhjä kuori. Joten miksei annettaisi ruokaa luonnolle?

21.03.2018 14:20:43
#40229 [+-] Piilota Suosittele

Ilmahautaus on harvinainen tapa, mutta ihan kurantti. Ruumis on ruumis, vaikka ruusupuskaan paiskais.

Tiibetissä on käytössä myös ilmahautaus eli taivashautaus, koska maassa ei ole paljoa poltettavaa puutavaraa, ja kivinen vuoristomaasto ei sovellu ruumiiden hautaamiseen maahan. Ilmahautaamisessa ruumis hajotetaan ja annetaan petolintujen syötäväksi. Myös zarathustralaiset harjoittavat tätä tapaa: ruumis sijoitetaan ns. "hiljaisuuden torniin" ja petolintujen annetaan syödä se.

21.03.2018 15:07:35
#40271 [+-] Piilota Suosittele

40084

Mikä tuossa niin outoa? Kyllä mulle passais, että minun raato vietäis mettään elukoitten ruuaksi.

Niin mullekkin, koska olenhan silloin kuollut, mutta eikö tossa ole mielestäsi mitään outoa tai epämielyttävää?

Ei ainakaan kuolleille, mutta onhan toi aika vitun rankkaa katsottavaa.. PIM! Näytän tän mutsille! :D

[ 7 viestiä | ]