Rekisteröitynyt 20.10.2017 23:51:13
Nähty 41 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 29 728
Tageja annettu 843
Vierailuja 64 218
Medioita 365
Medioiden näyttökerrat 437 820
Plussia 11 750
Saavutuksia 68
+0      
Rehellisyys kuulemma perii maan. Mutta ei sillä pillua saa.
20.06.2026 19:23:10
#758807 [+1] Piilota Suosittele

>>758802 Aika surulliset setit, mutta tokihan jos haluaa pitempää paistia niin siinä saattaa rehellisyys auttaaki. :D Ite en oo koskaan loistanu kauheasti pikaruokapaisteissa ku ne ei oo oikeen meikän juttu, mutta onhan tuota muutamat hassut kerrat käyny niin, että on päässy ottaan maistiaista vähän lihasta, mitä ei ihan odottanu saavansa. :D

21.06.2026 11:25:05 | 11:25:42
#758849 [+1] Piilota Suosittele

>>758843
Saa olla aikamoinen homo, jos se kykenee taikomaan mutsilles kyrvän ihan vaan käymäl sanoos moro :D Naisetki kasvattaa kyrvän ku granitin näkee xD

21.06.2026 16:22:18
#758874 [+1] Piilota Suosittele

>>758849 Eikö lukutaito riitä, vai onko luonteesi mukaista alkaa saarnaamaan homouden ja kyrpien puolesta, kun muut puhuvat pillusta?

PS. Koita pitää se estosi tiiviinä myös siltä puolen.

>>758861
idiootti

Äitisi käytti kylläkin termiä kohtupora.

22.06.2026 02:33:06 | 02:39:53
#758981 [+-] Piilota Suosittele

>>758964
Semmosia ne tyypilliset naiset on. Aina haaveilee liehuvalettisistä Fabioista jotka tulee ja komentaa. Sitten iskee totuus vastaan ja ne alkaa vaan rääkymään, että "vittu sä oot paska jätkä, et oo yhtään kuin Fabio! Mä lähen jakaan persettä kaikille halukkaille koska sillä tavalla mä kostan sulle ku oot tommonen tavallinen ja normaali miäs!! Luin naisten Jallusta, että tällä tavalla miehen saa olemaan paras versio itsestään niin ny mä lähen Jamalin ja muiden Jalla Jallojen matkaan koska oot tommonen kusipää joka viittii etes puhua mitään mistään tunteista ku perkele!! Ja heti aamuyöstä sitten, jos vielä oon hengissä, niin soitan sulle nyyhkypuhelun, että Jalla Jallat raiskas mut ja kaikkeeeeeeeeee wwwwäääää wwwäääääääääää Miks et ollu pelastamassa muaaaaaaaaa wääääää, wääääääääääää!?!!

Nii'i, että kannattaako se olla ämmien perään ku pojillakin on miespimppi. Kannattaa ainakin kokeilla, tiedä vaikka pääsisit kimppakivaan Tynkkysen ja sen neekeriukkonsa kanssa niin siinähän ois jo melekeen Three Men and a Baby leffan juoni sitten.

[ 23 viestiä | ]