Rekisteröitynyt 20.10.2017 23:51:13
Nähty 41 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 29 728
Tageja annettu 843
Vierailuja 64 212
Medioita 365
Medioiden näyttökerrat 437 811
Plussia 11 750
Saavutuksia 68
valupertti

Kimalainen on söötti karvapallo. Ampiainen on häijy vittupää. Mehiläinen taas säyseä ja kerää hunajaa.

+1  2 viestiä   01:38
valupertti

Kalan tappamimen on taatusti väärin. Mutta entä sääski? Onko siinäki moraaline ongelma?

Tiedän kyllä etten saa nukkua tarpeeksi. Mutta herätyskellon pelkääminen. Se on hullua se.

+0  3 viestiä   01:24
valupertti

Hyvä alkolin Jumala joka olet taivaassa, maassa ja meissä kaikissa.

Kiitän lahjastasi, mutta haista vittu tästä jälkitilasta.

+0  1 viestiä   15:24
valupertti

Rehellisyys kuulemma perii maan. Mutta ei sillä pillua saa.

+0  23 viestiä   18:27
valupertti

4 makkaraa. Uus enkka. Piti viimesen puolikkaan kohalla tosissaan tsempata.

+0  10 viestiä   16:00
valupertti

Koff stallion. Miten voikin olo parantua. Nyt pitäs löytää rohkeutta avata luuri ja selittää sekoiluni.

+2  19 viestiä   11:44
valupertti

Laadukkaan baarin tietää siitä ku joku rojahtaa jalkoihi sisäänpääsyä maksaessa. Kampesin ukon ulos istumaa. Poke katto vierestä. Mistä nuillekki kahva apinoille maksetaan?

+3  13 viestiä   22:41
valupertti

Minähä oon oikiasti neekeri. Asuinpaikka. Peltola. Huone 182. Ovessa lukee.
Parantumaton skitsofreenikko Valupertti.
Tunnetaan myös nimellä Albus Percival Brian Dumbledore.

+1  14 viestiä  Piilota  20:26
valupertti

Tilasi wolttineekeri saatana! Jos ei kerra landelle pääse nii jotai kivaa kuitenki.

+2  9 viestiä  Piilota  18:04
valupertti

Cuccuruu cuuuuu! Taivaalle on noussut cuuu! :DD

+1  1 viestiä   11:07
valupertti

Piti hakemani peltimansikkaa, tuota jumalten herkkua. Mutta ratissa huomasin eilisen vauvaviinan juoksevan edelleen suonissani, joten kurvasin lähimarkettiin ja tyydyin alekikkeliin. Tämän oluen maku on hyvin epätyydyttävä.

+1  10 viestiä   10:27
valupertti

Hakisko lisää kaljaa?

+1  10 viestiä   09:32
valupertti

Minä rakastan kaikkia teitä typeriä mulkeroita.
Hyvää Juhannusta. Älkää kuolko.

+0  34 viestiä   00:52
valupertti

Juhannusjuomat on köyhät. 12 peltimansikkaa ja litra 30 pinnasta kossua.

+0  4 viestiä   18:40
valupertti

Mitäpä tuota krapulaa kärsimään..

+1  7 viestiä   11:27
valupertti

Sohvapaikoista en tiiä. Mutta onko kellää myyä luotiliivejä. Join litran leijonaa. Suoritin aviorikoksen. Ajelin boltilla pitkin kyliä. Haastoin riitaa kuulapään kanssa. Ja hukkasin silmälasini.

Ku tästä selviää nii taatusti joku soittaa että panit sitte mun vaimon paksuksi.

+0  7 viestiä   05:29
valupertti

Huhhuh. Olipa lähellä etten joutunu paneen. Selvisin puhumalla. Hyi saatana.

+2  13 viestiä   16:04
valupertti

Hain litran leijonaa saatana!

+4  16 viestiä   12:51
valupertti

Minä olla valupertti. Drunk as fuck.

+3  0 viestiä   01:33
valupertti

No jos nyt vähä viinaa.
Iha vaa lääkkeeksi.

+0  0 viestiä   23:29
valupertti

Tunne vaa vahvenee. Haluasin muuttaa takas sinne kusenpolttamalle kylälle josta olen kotoisin.

Mulla on varmaa joku aivovamma.

+5  28 viestiä   01:13
valupertti

Tulin perjantai iltana kotiin työreissulta. Huomenna lähen takas töihin.
Nyt vedetään kännit saatana!

+1  0 viestiä   21:22
valupertti

3 päivän erikoisoperaatiossa 4 ensimmäistä vuotta ovat haastavimmat.

+5  0 viestiä   08:27
valupertti

Vitun kännisä vieläki. Menin töihin ja sanoin pomolle että oon saakelin kännisä. Se sano että ehithä nää selvitä matkalla työmaalle.

+4  4 viestiä   08:45
valupertti

Oi katso Suomi sinun päiväs koittaa.

+2  1 viestiä   01:21