Perustaja kaljapullonhenki

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.11.2017 16:38:38 Jäseniä 22 Vierailuja 5 121 Medioita 471

ei viddu mage :--DD
ganavalla on oma tunniste urlissa xD

Spärdidos Spärdidos
Splörs Grand Prix Splörs Grand Prix
Silja line on baras ja ostos gärryt :------DDD Silja line on baras ja ostos gärryt :------DDD
Suomella on juridisesti 50% tsänssi olla uskopuhetta Suomella on juridisesti 50% tsänssi olla uskopuhetta
Tonnin spurdo Tonnin spurdo
finnoboo finnoboo
gohdi daivasda ja sen yli :-DDD gohdi daivasda ja sen yli :-DDD
armeija armeija
spurdo borgir spurdo borgir
Spurdon Puutarha Spurdon Puutarha
Realistinen spurdo Realistinen spurdo
Spurdo-kanavan 100. media Spurdo-kanavan 100. media
wahva ja behmeä olud wahva ja behmeä olud
ES and CS ES and CS
life is bain life is bain
HUUDISDA HUUDISDA
Spröndensaattori Spröndensaattori
ajokortti ajokortti
Sogradeen guolema Sogradeen guolema
Ei viddu Mage :DD Ei viddu Mage :DD
Ei me haluda suihguun liiggatunnin jälgeen :DDD Ei me haluda suihguun liiggatunnin jälgeen :DDD
Jatgosoda :DD Jatgosoda :DD
Torilla tavataan :DD Torilla tavataan :DD
tankki tankki
 685 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
26.12.2024 21:29:44
[ + 1 - | ]

sergei koski ytimen jäähdytysjärjestelmään

[76373] [8be938f3c9780384.jpg] [0.07 MB] [1052x522] [] []
8be938f3c9780384.jpg

star wreck

 · 

chernobyl

(5)  · 

spudro

 · 

säteilee

26.12.2024 23:11:09
#669639 [+3] Piilota Suosittele

-"Missä se vika on? Missä?! Kirottu länsiteknologia!
-Vladimir, reaktori on ylikuumentunut! Jäähdytys järjestelmässä on jotain häikkää.
-Jjummalauta ja koko ohjausjärjestelmä on jumissa. SERGEI!
-Sergei! Missä se Sergei luuhaa?
-Mjitä?
-Sinähän palvelit aiemmin jydinvoimalassa?
-Joo, sernobylissä, mitä sitte?
-Reaktorin jäähdytys mättää, mutta sinähän tunnet nämä vehkeet, painu reaktorikammioon ja selvitä mikä on vikana.
-Joo, kiitti.
-Sernobyl...Miksi se nimi kuullostaa tutulta?
-Tšernobyl 2X
-TSERNOBYL!
-FUKOOOOV!
-Ja jummalauta Sergei, antaa olla viimeinen kerta kun kosket jäähdytyksen asetuksiin!
-Njiin.
-Kyllä herra kapteeni. Mä luulin että se on mun huoneen ilmastointi. Siel oli kylymä.
-Fukov, Fukov, jonakin päivänä minä vielä..."

[ 2 viestiä | ]