Tissit Tissit
greta greta
kunnon herrasmies kunnon herrasmies
afrikan pojat afrikan pojat
anime tiddy anime tiddy
Luolaston kansantanssi Luolaston kansantanssi
Demari, vassari, parasiitti Demari, vassari, parasiitti
Voittaja Voittaja
Liitävä taikatukka Liitävä taikatukka
Sankari jota tarvitsemme Sankari jota tarvitsemme
ihana nainen ihana nainen
Juttuja :3 Juttuja :3
kehitys kehitys
Kalevit testailee :D Kalevit testailee :D
aamukissat aamukissat
aamu alkaa hymyllä aamu alkaa hymyllä
kenen syy kenen syy
maukasta meemiä maukasta meemiä
ei taida mennä läpi ei taida mennä läpi
valvontakamera valvontakamera
niitä hyviä sieniä niitä hyviä sieniä
Mummon singer Mummon singer
yle paskaa yle paskaa
Suoraa puhetta Suoraa puhetta
 682 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 26.12.2024 21:29:44
[ + 1 - | ]

sergei koski ytimen jäähdytysjärjestelmään

[76373] [8be938f3c9780384.jpg] [0.07 MB] [1052x522] [] []
8be938f3c9780384.jpg

star wreck

 · 

chernobyl

(5)  · 

spudro

 · 

säteilee

26.12.2024 23:11:09
#669639 [+3] Piilota Suosittele

-"Missä se vika on? Missä?! Kirottu länsiteknologia!
-Vladimir, reaktori on ylikuumentunut! Jäähdytys järjestelmässä on jotain häikkää.
-Jjummalauta ja koko ohjausjärjestelmä on jumissa. SERGEI!
-Sergei! Missä se Sergei luuhaa?
-Mjitä?
-Sinähän palvelit aiemmin jydinvoimalassa?
-Joo, sernobylissä, mitä sitte?
-Reaktorin jäähdytys mättää, mutta sinähän tunnet nämä vehkeet, painu reaktorikammioon ja selvitä mikä on vikana.
-Joo, kiitti.
-Sernobyl...Miksi se nimi kuullostaa tutulta?
-Tšernobyl 2X
-TSERNOBYL!
-FUKOOOOV!
-Ja jummalauta Sergei, antaa olla viimeinen kerta kun kosket jäähdytyksen asetuksiin!
-Njiin.
-Kyllä herra kapteeni. Mä luulin että se on mun huoneen ilmastointi. Siel oli kylymä.
-Fukov, Fukov, jonakin päivänä minä vielä..."

[ 2 viestiä | ]