Hjelp Hjelp
Anna & Nils - Cum-Stained Old Wooden Horse Anna & Nils - Cum-Stained Old Wooden Horse
Lasit päälle! Lasit päälle!
Perjantai Perjantai
herätys herätys
Ompa outo Ompa outo
Ryssäpotti Ryssäpotti
Tissit Tissit
nyt tulee lasaknea nyt tulee lasaknea
Munat, homot ja transut Munat, homot ja transut
En tiedä En tiedä
GAY♂POWER GAY♂POWER
legendat legendat
Ric flashing cock with milf 2 Ric flashing cock with milf 2
Moni perhe nykyään Moni perhe nykyään
Kissa Kissa
Saalis Saalis
spagettia spagettia
Jekku Jekku
paskapannarit paskapannarit
Vartijat taistelee äänillä Vartijat taistelee äänillä
Videoita Videoita
Pyllistys Pyllistys
ihania naisia ihania naisia
 990 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 06.07.2018 10:21:50
[ + 10 - | ]

Inhottava pervo

[14496] [Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg] [0.06 MB] [640x632] [] []
Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg

naurunappula

(682)  · 

sekajäte

 · 

valkoinen heteromies

06.07.2018 10:24:50
#72039 [+-] Piilota Suosittele

Niin me siis eletään suvaitsevaisuuden aikakautta jossa kaikki hyväksytään? Vai olenko käsittänyt jotain väärin?

06.07.2018 12:01:07
#72074 [+-] Piilota Suosittele

Mites noin oikeasti, jos on tämmönen pervo niin uskaltaako Prideen mennä irstailemaan vai saako siitä osakseen tuomitsevia katseita niinkuin normaalisti?

06.07.2018 17:44:13
#72138 [+-] Piilota Suosittele

Nii no laita noi vikan ruudun vastaukset noihin 3 ekaan ruutuun niin sekin toimis ja sit vaa vikaa ruutuun kehuja. Se vaan riippuu yleisöstä ja tässä tapauksessa kaikki siellä oli jotain Rasmuksia. Kuitenkin aika naurettavaa sanoa et heteromies ees olisi syrjitty tänäpäivänä.

08.07.2018 15:29:31
#72542 [+-] Piilota Suosittele

72541 Sillee hassua että valitatte siitä et suvakit uhriutuu mit sitten teette kuiteskin ihan samoin.

Enkä ole missään vaiheessa edes väittänyt valkoisia geenejä likaisiksi joten huomaan sun argumentointikykysi olevan aika virheellinen. Joo vedä tähän nyt kaikki suvakkistereotypiat ja kerro kuinka mä olen "rajat auki vassarihomo antifasisti" koska et muutakaan osaa kuin tehdä vammasia olkinukke argumentaatiovirheitä.

[ 6 viestiä | ]