Kuria Kuria
Anna pusu <3 Anna pusu <3
Batman. Batman.
bruh momento 2 bruh momento 2
Vitsi. Vitsi.
Time to ryyp and chew fish and chips! Time to ryyp and chew fish and chips!
matoa,leveä kuljetus ja namuja matoa,leveä kuljetus ja namuja
Hynvää musaakia Hynvää musaakia
Elmeri sai naista? Elmeri sai naista?
Asian birdbox Asian birdbox
PäästäniPutin PäästäniPutin
Cards Against Humanity Cards Against Humanity
onpas makoisaa :3 onpas makoisaa :3
arskat hukassa arskat hukassa
Murekepäivä Murekepäivä
Elämän polun varrella on hyvä pysähtyä lipaisemaan nenää :3 Elämän polun varrella on hyvä pysähtyä lipaisemaan nenää :3
Menneisyyden vanki Menneisyyden vanki
Kuolema ei ole este Kuolema ei ole este
Tekee höpöä Tekee höpöä
DJ Dooku Drops JEDI PARTY DJ Dooku Drops JEDI PARTY
Bear vs. Cat Bear vs. Cat
voe helevetti voe helevetti
VihreätI VihreätI
Slayerin hääkakku Slayerin hääkakku
 1 325 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 05.07.2018 01:02:15
[ + 5 | ]
👑 Katsotuin 05.07.2018.

Yksiö 3h+k

[14426] [0.png] [0.07 MB] [510x1142] [] []
0.png

feissarimokat

(147)  · 

yksiö

(5)  · 

vuokra

(11)  · 

lisähuoneet

 · 

asunto

(21)  · 

facebook

(181)
05.07.2018 08:52:35
#71627 [+-] Piilota Suosittele

Oma kämppä tosiaan luokitellaan yksiöksi vaikka tässä erillinen makuuhuone onkin. Tuota tupakeittiön puolta ei lasketa huoneeksi.

[ 10 viestiä | ]