Lumikki. Lumikki.
Lojo Lojo
Unelmia. Unelmia.
Suomella on juridisesti 50% tsänssi olla uskopuhetta Suomella on juridisesti 50% tsänssi olla uskopuhetta
Seventeen Come Sunday Seventeen Come Sunday
Matti the antiturri Matti the antiturri
nyt kävi näin nyt kävi näin
Ihminen ei tajua -.- Ihminen ei tajua -.-
madventures madventures
Halpaa sälää oli aikoinaan Halpaa sälää oli aikoinaan
vihainen muumipeikko vihainen muumipeikko
Lays :3 Lays :3
Olen skät mään Olen skät mään
Vahinkorasisti fanart. Vahinkorasisti fanart.
MacGuver, vol 2, osa 1 MacGuver, vol 2, osa 1
Nussitaanko? Nussitaanko?
Samaan aikaan venäjällä Samaan aikaan venäjällä
lumihanki, kukko, kirves ja erhe lumihanki, kukko, kirves ja erhe
Manne theme song Manne theme song
gta san andreas oikeassa elämässä gta san andreas oikeassa elämässä
Oodi NN:lle Oodi NN:lle
neke neke
Suojatie Suojatie
Nirvana Nirvana
 772 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto, 30.05.2018 00:19:10
[ + 6 | ]

Torilla tavataan!

[12520] [dogparkingspot.png] [0.36 MB] [600x600] [] []
dogparkingspot.png

koira

(1228)  · 

parking

 · 

spot

 · 

parkkipaikka

(9)  · 

kaupan

 · 

piha

(6)  · 

suomi

(394)  · 

mainittu

(5)
31.05.2018 08:58:50
#61481 [+-] Piilota Suosittele

>>61112
Ei enää nykyään. Joskus ~15 vuotta sitten kävin lenkillä koiramme kanssa ja käväisin kaupassa samalla. Jätin koiran siihen kaupan eteen odottelemaan, tein ostokset, tulin kaupasta ja menin kotiin. Kotona huomasin, että jotain puuttui. Heh, koiruli oli jäänyt kaupalle. Kävin sen sieltä hakemassa, ei ollut moksiskaan eikä kukaan ihminenkään ollut noteerannu mitenkään. Pointti oli, että nykyään varmaan heti oltais soittelemassa elsuun tai sitten joku ois jo käyny pöllimässä sen siitä ja vieny kotiinsa tai murhannu sen tms. Koska ennenhän oli kaikki paremmin.

31.05.2018 09:23:28
#61486 [+-] Piilota Suosittele

>>61481
Hymyilytti ku joku tuli huutaan kaupan pihassa ku koira oli kiinni, et kylmähän sille tulee ku on 25 pakkasta. Ei voinut ku ihmetellä, et miten Lapinkoira jäätyy pakkasella, jos sillä ei oo vaatteita päällä.

Enemmän pelkään tuota varastamista ja siksipä mulla onki useasti oma munalukko taskussa, jolla laitan koiran lukkoon niinku laittasin polkupyöränki. Puolikiristävä nahkapanta ja hihnan lenkki takaa sen, ettei se koira irtoa ilman puukkoa tai avainta.
Isompien kauppojen pihalla en luota edes näihin...

[ 4 viestiä | ]